Сучасний стан та розвиток міжнародного туризму
DOI:
https://doi.org/10.33730/2310-4678.2.2020.208766Ключові слова:
туристична рекреаційна діяльність, внутрішній туризм, охорона навколишнього природного середовища, витратиАнотація
У статті проведено детальний аналіз міжнародних туристичних прибуттів до країн Європи, а також динаміку чисельності міжнародних туристичних прибуттів до країн Європи з метою рекреації та відпочинку. Проаналізовано, щовнутрішній туризм важливіший, ніж в’їзний для багатьох країн і як внутрішні витрати на туризм включають «внутрішню» частину витрат на виїзні поїздки, витрати, на внутрішній туризм становили 65%, внутрішні витрати на туризм у ЄС — 28, а решта — 35% стосується в’їзного туризму. Витрати вітчизняного туризму країн ЄС, де в загальному сума витрат на туризм на рівні ЄС оцінюється у 299 млн євро, на Німеччину, Велику Британію та Францію припадало 57% загальної кількості.Визначено,що сучасні тенденції до збільшення туристичної індустрії будуть і надалі зберігатися. Враховуючи стабільне збільшення за основними показниками, тобто це кількість міжнародних туристичних прибуттів і надходжень від міжнародної туристичної діяльності впродовж останніх декількох років.Доведено, що міжнародний туризм є складовою, яка здатна забезпечувати збалансоване ставлення до розвитку економіки, привабливості регіону, а також збереження охорони навколишнього природного середовища, збільшення кількості робочих місць, дасть можливість біднішим країнам достроково подолати наслідки криз, зміцнити економіку країни.
Посилання
Snihur, K.V. (2019). Dynamika chysel’nosti mizhnarodnykh turystychnykh prybuttiv do krayin Yevropy. [Dynamics of the number of international tourist arrivals to European countries]. Efektyvna ekonomika. № 8. URL: www.economy.nayka.com.ua [in Ukrainian].
Gudz, M. (2012). Mekhanizm formuvannya ta realizatsiyi ekolohoekonomichnykh stratehiy rozvytku turyzmu. Naukovy visnyk CHDIEU. 3 (15): 16–21 [in Ukrainian].
Hryanylo, A.V., Matsur, N.I. (2013). Mizhnarodnyy turyzm: problemy ta perspektyvy rozvytku v Ukrayini. [International tourism: problems and prospects of development in Ukraine.] Finansovy prostir. 4 (12): 144–148 [in Ukrainian].
Onysko, M.B. International tourism: world trends and Ukrainian realitiesMizhnarodnyy turyzm: svitovi tendentsiyi ta ukrayins’ki realiyi. URL: http://sd.net.ua/2012/05/24/turizm-ukraine-mir.html [in Ukrainian].
Hordiyenko, I.S., Shayda, O.Ye. (2011). Mizhnarodnyy turyzm ta yoho rozvytok v Ukrayini. [International tourism and its development in Ukraine]. Naukovy visnyk NLTU Ukrayiny. 21. 6: 141–144 [in Ukrainian].
Lozova, O.A. Analiz suchasnykh tendentsiy rozvytku mizhnarodnoho turyzmu [Analysis of current trends in international tourism]. URL: http://khntusg.com.ua/files/sbornik/vestnik_125/29.pdf [in Ukrainian].
Blakh, N.V, Kryvenko, V.H. (2012). Ekonomichnyy rozvytok mizhnarodnoho turyzmu ta mistse Ukrayiny v yoho strukturi. [Economic development of international tourism and Ukraine’s place in its structure]. Zbirnyk naukovykh prats Natsional’noho universytetu derzhavnoyi podatkovoyi sluzhby Ukrayiny. 2: 25–32 [in Ukrainian].
Tleuberdynova, A.T. (2011). Otsenka konkurentosposobnosty turystycheskykh usluh. [Assessment of the competitiveness of tourist services] Marketynh. 6: 69–76 [in Russian].
Nezdoymynov, S.H. (2013). Rehyonalnye problemy razvytyya mezhdunarodnoho turyzma. Perspektyvy nauky y obrazovanyya. 4: 313–321 [in Russian].
Turespaña. The Institute of Tourism of Spain. URL: http://www.tourspain.es/eses/Paginas/index.aspx [in Spanish].
ENIT. Agenzia Nazionale del Turismo Italia. National Tourist Agency of Italy. URL: http://www.enit.it/it/ [in Italian].
l’Agence de développement touristique de la France. The tourist development agency of France. URL: http://atout france.fr/ [in French].
Dyadechko, L.P. (2009). Ekonomika turystychnoho biznesu. [Economics of tourism business]. Kyiv: Tsentr uchbovoyi literatury, 224 p. [in Ukrainian].
Kononov, I.F., Borodachov, V.P., Topol’s’kov, D.M. (ed.) (2010). Hlobalizatsiya. Rehionalizatsiya. Rehional’na polityka [Globalization. Regionalization. Regional policy]. Khrestomatiya z suchasnoyi zarubizhnoyi sotsiolohiyi rehioniv. Lugansk: Znannya, 384 p. [in Ukrainian].
Zahalna kharakterystyka blyzkoskhidnoho rehionu mizhnarodnoho turyzmu. [General characteristics of the Middle East region of international tourism]. URL: http://refsmarket.com.ua/viewfree.php?diplomID=8683&pageid=1 [in Ukrainian].
Dynymika turystychnykh potokiv. Statystychna sluzhba Yevropeys’koho soyuzu. [Dynamics of tourist flows. The statistical office of the European Union]. URL: https://ec.europa.eu/eurostat [in Ukrainian].
Osypenko, K.V. (2014). Otsinka mizhnarodnoyi konkurentospromozhnosti turystychnykh rehioniv svitu. [Assessment of the international competitiveness of tourist regions of the world]. Ekonomika. No. 8. 188–199. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2014_8_27 [in Ukrainian].
Solovyov, D.I. (2010). Analiz tendentsiy rozvytku turystychnoyi sfery Ukrayiny ta naukovo-metodychni napryamy vdoskonalennya yiyi derzhavnoho rehulyuvannya [Analysis of trends in the development of the tourism sector of Ukraine and scientific and methodological areas for improving its state regulation] Visnyk Berdyanskoho universytetu menedzhmentu i biznesu. No. 1(9): 70–73 [in Ukrainian].
The Travel & Tourism Competitiveness Report 2019. URL: https://www.weforum.org/reports/thetravel-tourismcompetitiveness-report-2019 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).