МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЦЬКИХ МОТИВАЦІЙ ТА ПЕРЕВАГ ПРИ ВИБОРІ КАШ ШВИДКОГО ПРИГОТУВАННЯ

Autores/as

  • М. Р. Мардар Одеська національна академія харчових технологій , м . Одеса, Ukraine
  • Ю. П. Байбак Одеська національна академія харчових технологій , м . Одеса, Ukraine
  • О. М. Голодонюк Одеська національна академія харчових технологій , м . Одеса, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/2313-478x.56/2014.36125

Palabras clave:

каші швидкого приготування, маркетингове дослідження, анкетування, споживачі

Resumen

Стаття присвячена маркетинговим дослідженням споживацьких мотивацій та переваг при виборі каш швидкого приготування .
При розробці нового продукту та для подальшого його виведення на ринок необхідне чітке уявлення , який сегмент споживачів має потребу в цьому продукті . У статті наведено маркетингове дослідження , метою якого було визначити споживчі переваги та фактори , що впливають на вибір каш швидкого приготування споживачами , а також виявити , яким чином соціально - демографічні характеристики впливають на купівельну поведінку . Вивчення попиту потенційних споживачів на каші швидкого приготування та аналіз ставлення респондентів до розробки нових продуктів підвищеної харчової цінності здійснювали шляхом анкетування . Виконано 100% візуальний контроль анкет , перевірку даних щодо правильності
заповнення . Отримана інформація розглядалась як у генеральній вибірці , так і в розподілах за віком , сімейним станом , освітою , за регулярністю споживання каш швидкого приготування . Розроблена анкета для опитування потенційних споживачів складалась із декількох блоків питань . У першому визначались споживчі уподобання респондентів при виборі каш швидкого приготування . У другому блоці визначали умови і частоту купівлі каш , зацікавленість у нових продуктах швидкого приготування . Третій блок питань містив особисті відомості про респондентів . На основі отриманих результатів було сегментовано споживачів за рівнем доходу та виявлено пріоритетні напрямки створення нових каш швидкого приготування підвищеної харчової цінності відповідно до вимог різних соціальних груп

Biografía del autor/a

М. Р. Мардар, Одеська національна академія харчових технологій , м . Одеса

д - р техн .  наук ,  доцент

Ю. П. Байбак, Одеська національна академія харчових технологій , м . Одеса

аспірант

О. М. Голодонюк, Одеська національна академія харчових технологій , м . Одеса

асистент

Citas

Суп да каша – пища наша //Food ua – 2009. - № 7. – С . 32-33.

« Одноразовая » еда – жертва модных веяний // Food ua – 2011- № 3. – С . 46-48.

Суббота В . І . Дослідження споживачів ринку чаю в Україні та їх класифікація / Суббота В . І . // Економічний вісник Донбасу . – 2007.– № 2. – С .70-75.

Липчук В . В ., Погребняк Л . В . Маркетингові дослідження . - Львів : « Магнолія 2006», 2012.-352 с

Publicado

2015-01-14

Número

Sección

Зерно: технологія та якість