Ставлення школярів 11-12 років до занять фізичними вправами
Анотація
Анотація. У статті показані результати анкетування школярів 5-х та 6-х класів щодо їх відношення до занять фізичними вправами. Встановлено, що найбільшою популярністю в учнів 11-12 років користуються як інноваційні види спорту аеробіка, вуличні види спорту, так і футбол, волейбол, баскетбол, тобто спортивні ігри. Основними мотивами до занять слугують обов’язковість (55%) та зміцнення здоров’я (30%).
Ключові слова: школярі, мотивація, інноваційні види спорту.
Список використаних джерел
Андрєєва О. В. Аналіз мотиваційних теорій у сфері оздоровчої фізичної культури та рекреації. Теорія і методика фізичного виховання. 2006. № 2. С. 81–84.
Бермудес Д. Нормативно-правові основи впровадження варіативних модулів з фізичної культури. Залучення учнів до здорового способу життя та популяризація варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури через всеукраїнський проект «JuniorZ» : мат-ли міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 квітня 2019 р., м. Луцьк). Луцьк : Волинський ІППО, 2019. С. 189–192.
Глоба Г. В. Інноваційна система фізичного виховання школярів з використанням аеробних технологій: автореф. дис. … канд. наук фіз. виховання та спорту: 24.00.02. Харків, 2007. 20 с.
Дейнеко А. Х. Підвищення мотивації до занять фізичною культурою учнів 5–6 класів. Слобожанський науковоспортивний вісник. 2014. №.4 (42). С. 26–30.
Єднак Г, Єднак В. Корфбол як засіб оздоровлення та підвищення інтересу учнів до уроків фізичної культури. Залучення учнів до здорового способу життя та популяризація варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури через всеукраїнський проект «JuniorZ» : мат-ли міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 квітня 2019 р., м. Луцьк). Луцьк: Волинський ІППО, 2019. С. 157–159.
Круцевич Т. Ю., Воробйов М. I., Безверхня Г. В. Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків та молоді: навч. посіб. К.: Олімп. л-ра; 2011. 224 с.
Москаленко Н. В. Теоретико-методичні засади інноваційних технологій в системі фізичного виховання молодших школярів автореф. дис. … док. наук з фіз. вих. і спорту: спец. 24.00.02. Київ, 2009. 42 с.
Шестерова Л. Є. Шляхи вдосконалення змісту уроків фізичної культури в загальноосвітній школі. Теорія та методика фізичного виховання. Харків: Тов. «ОВС», 2003. № 2. С. 18–20
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.