Ставлення школярів 11-12 років до занять фізичними вправами
Abstract
Анотація. У статті показані результати анкетування школярів 5-х та 6-х класів щодо їх відношення до занять фізичними вправами. Встановлено, що найбільшою популярністю в учнів 11-12 років користуються як інноваційні види спорту аеробіка, вуличні види спорту, так і футбол, волейбол, баскетбол, тобто спортивні ігри. Основними мотивами до занять слугують обов’язковість (55%) та зміцнення здоров’я (30%).
Ключові слова: школярі, мотивація, інноваційні види спорту.
Список використаних джерел
Андрєєва О. В. Аналіз мотиваційних теорій у сфері оздоровчої фізичної культури та рекреації. Теорія і методика фізичного виховання. 2006. № 2. С. 81–84.
Бермудес Д. Нормативно-правові основи впровадження варіативних модулів з фізичної культури. Залучення учнів до здорового способу життя та популяризація варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури через всеукраїнський проект «JuniorZ» : мат-ли міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 квітня 2019 р., м. Луцьк). Луцьк : Волинський ІППО, 2019. С. 189–192.
Глоба Г. В. Інноваційна система фізичного виховання школярів з використанням аеробних технологій: автореф. дис. … канд. наук фіз. виховання та спорту: 24.00.02. Харків, 2007. 20 с.
Дейнеко А. Х. Підвищення мотивації до занять фізичною культурою учнів 5–6 класів. Слобожанський науковоспортивний вісник. 2014. №.4 (42). С. 26–30.
Єднак Г, Єднак В. Корфбол як засіб оздоровлення та підвищення інтересу учнів до уроків фізичної культури. Залучення учнів до здорового способу життя та популяризація варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури через всеукраїнський проект «JuniorZ» : мат-ли міжнар. наук.-практ. конф. (15–16 квітня 2019 р., м. Луцьк). Луцьк: Волинський ІППО, 2019. С. 157–159.
Круцевич Т. Ю., Воробйов М. I., Безверхня Г. В. Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків та молоді: навч. посіб. К.: Олімп. л-ра; 2011. 224 с.
Москаленко Н. В. Теоретико-методичні засади інноваційних технологій в системі фізичного виховання молодших школярів автореф. дис. … док. наук з фіз. вих. і спорту: спец. 24.00.02. Київ, 2009. 42 с.
Шестерова Л. Є. Шляхи вдосконалення змісту уроків фізичної культури в загальноосвітній школі. Теорія та методика фізичного виховання. Харків: Тов. «ОВС», 2003. № 2. С. 18–20
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.