Вплив вправ кросфіту на стан кардіо-респіраторної системи учнів 16-17 років

##article.authors##

##article.abstract##

Анотація. У статті представлені показники кардіо-респіраторної системи учнів 16–17 років школярів після застосування вправ кросфіту. Зроблено порівняльний аналіз отриманих даних у віковому та статевому аспектах.

Ключові слова: кардіо-респіраторна система, школярі старших класів, кросфіт.

Список використаної літератури

Бала Т. М. Исследование уровня физического здоров’я школьников 10–15 лет «Олімпійський спорт і спорт для всіх»: тези доповідей. Київ, 2010. 417 c.

Безкопильний О. О. Диференційований підхід при початковому навчанні плаванню дітей з різними властивостями основних нервових процесів : автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання та спорту: 24.00.02 “Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення ”.  ХДАФК. Харків, 2009. 22 с.

Боднар І. Р. Інтегративне фізичне виховання школярів різних методичних груп : монографія. Л. : ЛДУФК, 2014. 316 с. 

 Боднар І. Р. Проблема залучення учнів 1–3 групи здоров’я до спеціальних уроків фізичної культури фізична активність здоров’я і спорту. 2012. №1(11). С. 36–44.

 Боднар І. Р. Ризик чинників ймовірного переведення школярів до спеціальних медичних груп. Молода спортивна наука України : Зб. заук. пр. з галузі фізичного виховання, спорту та  здоров’я людини. Л.: 2012.  Випуск 17, Т.2. С. 22–27.

Боднар І. Р. Ставлення учнів середнього шкільного віку до уроків фізичної культури, фізичне виховання, спорт і культура в сучасному суспільстві : зб. наук. праць Східноєвропейського університету імені Лесі Українки. Луцьк. 2012. №1(21).  С. 524–140.

Борисова Ю. Особливості фізичного стану дітей шкільного віку. Спортивний вісник Придніпров’я.  2009. №1. С. 41–44.  

Возний С. С. Здоров’я учнів та перспективи його корекції засобами фізичної культури. Фізична культура, спорт та здоров’я нації . збірник наукових праць.  Т.1. Випуск 12  Вінниця, 2011. С. 330–332.  

Головченко О. І. Особливості впливу фізичного виховання на формування особистості учнів середнього шкільного віку: автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання та спорту: 24.00.02 “Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення ”. ХДАФК. Харків, 2001. 19 с.

Дусовицький О. К. Система розвивального навчання. Засади становлення.  Початкова школа. 1996. № 11. С. 4–7.

Жук А. А., Боднар Е. М. «Влияние занятий фитнессом на уровень физической подготовленности детей младшего школьного возраста», «Вісник» Чернігівського національного педагогічного університету, Випуск 118. Том ІІІ. С. 114–117.

Ильин. Е . П. Мотивация и мотивы. Питер, 2011. 508 с.

Коломоєць Г. Розвиток рухових якостей та зміцнення здоров’я школярів засобами футболу. ТМФВ.  2007. №1. С. 30–32.

 Костюк Т. М., Лапковський Е. Й. оцінка стану здоров’я школярів України та факторів, що на нього впливають. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. Збірник наукових праць. Т.1, випуск 12. Вінниця, 2011. С. 202–206.   

Кузьменко І. О. Зміна рівня розвитку окремих координаційних здібностей школярів середніх класів під впливом спеціально спрямованих вправ. Молода спортивна наука України : зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту. Вип. 14 : у 4-х т. Л., 2010. Т. 2.С. 124–130.

Москаленко Н. В., Власюк О. О.,Степанова І. В., Шиян О. В. Інноваційні технології у фізичному вихованні школярів : навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. Дніпропетровськ: Інновація. 2011. 251 с.

Подоляка А. Є. Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дошкільників 5–6 років засобами інноваційних технологій: автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання та спорту : 24.00.02 “Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення ”.  ХДАФК. Харків: 2011.  22 с.

Салман Хани Румие. Оздоровительная физическая культура мальчиков 12–14 лет во внеурочное время: автореферат дис. на соискание ученой степени кандидата наук по физическому воспитанию и спорту: 24.00.02 “Физическая культура, физическое воспитание разных групп населения”. ХДАФК. Харків: 2006.

Сергієнко Л. П. Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти. Підручник. К. : КНТ, 2010.

http://psychologis.com.ua/emocii_i_chuvstva_e.p._ilin.htm

Mameshina M. A., Maslyak І. Р., Zhuk V. O. State and problems of physical education in regional general education educational institutions. Slobozhanskyi herald of science and sport: [scientific and theoretical journal].  Kharkiv: KSAPC, 2015. № 3(47). рр. 39–43.

Maslyak I. P., Shesterova L. Y., Kuzmenko I. A., Bala T. M., Mameshina M. A., Krivoruchko N. V., Zhuk V. O. The Influence of the vestibular analyzer functional condition on the physical fitness of school-age children.Sport science. International scientific journal of kinesiology. 2016. vol.9(2). рр. 20−27.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2019-05-22

##submission.howToCite##

Бала, Т. М., & Целуйко, Н. М. . (2019). Вплив вправ кросфіту на стан кардіо-респіраторної системи учнів 16-17 років. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 24–34. изтеглен на от https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/248110

##issue.issue##

##section.section##

Статті