ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ У СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУПАХ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Schlagworte:
студент, фізичне виховання, спеціальна медична група, тестовий контроль, диференціація,Abstract
Розглянуто питання тестового контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних групах. Науковим пошуком дослідженно питання реалізації диференційованого підходу у цьому процесі.
Literaturhinweise
Блавт О. Система контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп: монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 512 с.
Грибан Г. П. Підвищення якості навчального процесу з фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення. Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. 2012. №63. С. 105–109.
Іващенко О., Худолій О. Методологічні підходи до педагогічного контролю у процесі фізичного виховання дівчат 12–14 років. Теорія та методика фізичного виховання, 2016. № 4. С. 13–24. doi:https://dx.doi.org/10.17309/tmfv. 2016.4.1175.
Корягін В. М. Блавт О. З. Педагогічні основи контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп. Теорія та методика фізичного виховання. 2017. №17(3). С. 107–116. doi: 10.17309/tmfv.2017.3.0000.
Купчинов Р. И., Глазько Т. А. Оценка психофизического состояния студентов в учебном процессе по физической культуре. Минск: МГЛУ, 2006. 146 с.
Носко Н. А., Адырхаев С. Г. Теоретико-методические основы физического воспитания студентов с ограниченными возможностями здоровья. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. 2014. №118(3). С 193–198.