Рівень розвитку гнучкості та силових здібностей учнів 10–11-ти років закладу загальної середньої освіти
Resumen
Анотація. У статті висвітлені результати рівня розвитку гнучкості та силових якостей школярів 10–11-ти років. Зроблено аналіз досліджуваних показників у статевому, віковому аспектах та порівняння з оціночною шкалою.
Ключові слова: учні, гнучкість, силові здібності, заклад загальної середньої освіти.
Список використаної літератури
Ажиппо А., Бала Т. Развитие гибкости школьников 5–6-х классов под влиянием занятий чирлидингом. Слобожанський науково-спортивний вісник. № 5 (61). 2017. С. 12–17. doi:10.15391/snsv.2017-5.002
Ажиппо О. Ю., Бала Т. М., Нетудихатка В. В., Нетудихатка С. В. Стан фізичного здоров’я та рухової підготовленості учнів 6-х класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2018. С. 6–13.
Бала Т. М. Исследование показателей уровня развития силы школьников 5–9-х классов в процессе занятий чирлидингом. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)». К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. Випуск 9 (64) 17. С. 11–16.
Герасименко С. Ю., Шатинська О. В. Ставлення учнів 6-х класів до уроків фізичної культури. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2018. С. 38–43.
Губарева Д. О., Масляк І. П. Стан рухової підготовленості школярів середніх класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2018. С. 71–82.
Кузьменко І. О., Куций Д. В., Іващенко Ю. О. Розвиток силових здібностей студентів ВНЗ I–II рівня акредитації. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Харків, 22 травня 2017 р.) [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2017. С. 99–104.
Кузьменко І. О., Лопата В. Є. Оцінка рівня розвитку гнучкості школярів 12–13-ти років. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2018. С. 122–130.
Масляк І. П., Мамешина М. А., Жук В. А. Стан використання інноваційних підходів у фізичному вихованні обласних загальноосвітніх навчальних закладах. Слобожанський науково-спортивний вісник: [наук.- теорет. журн.]. Харків: ХДАФК, 2014. № 6 (44). С. 69–72.
Масляк І. П., Вишня О. В., Грида Д. С. Фізична підготовленість учнів середніх класів обласних загальноосвітніх шкіл. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Харків, 20 травня 2016 р.) [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2016. С. 118–127.
Масляк І. П., Мамешина М. А. Теорія та методика фізичного виховання. Навчальний посібник. перероб. Харків: ХДАФК, 2018. 180 с.
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Фізична культура. 5–9 класи. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. 240 с.
Романенко В. А. Диагностика двигательных способностей. Учебное пособие. Донецк: Издательство Дон НУ, 2005. 290 с.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. К.: Олімпійська література, 2001. 439 с.
Шестерова Л. Є. Шляхи підвищення фізичної активності і підготовленості школярів середніх класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2017. С. 178–185.
Natalia Krivoruchko, Irina Masliak, Tetiana Bala, Shesterova Ludmula, Mameshina Margarita, Irina Kuzmenko, Sergey Kotliar. Physical health assessment of 10–16 year old schoolgirls of the Kharkiv Region of Ukraine. Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences (RJPBCS), 2018; 9(4): 1498–1506.
Tetiana Bala, Natalia Krivoruchko, Irina Masliak. Roman Stasyuk, Yuliia Arieshyna and Irina Kuzmenko. Influence of cheerleading classes on functional state of respiratory system of 10-16 year old teenagers. Journal of Physical Education and Sport (JPES), 18 (Supplement issue 4), Art 271, 1850-1855, 2018. DOI:10.7752/jpes.2018. s. 42–71.