Вплив занять аеробної спрямованості на координацію рухів студентів
Résumé
Анатотація. В статті експериментально доведено ефективність методологічного підходу до розробки програми з фізичного виховання для студентів груп зі спортивною спрямованістю, що поєднує в собі загальноприйняті засоби розвитку фізичних якостей та новітні методики для їх покращення. Обґрунтовано програму фізичного виховання для студентів груп зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс з включенням занять аеробного характеру (кросова підготовка та базова аеробіка). Розроблення та включення в навчальну програму зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс, занять аеробного характеру (кросова підготовка та елементи базової аеробіки), вплинуло на координацію рухів студентів.
Ключові слова: аеробні заняття, координація, перекиди вперед, динаміка, прогнозування.
Список використаної літератури
Афонасова М. А. Управление формированием наукоемких интегрированных структур в инновационно-активных регионах. Фундаментальные исследования. 2009. №3. C. 111–112.
Барчукова Г. В. Настольныйтеннис в вузе: учебное пособие для студентов нефизкультурных вузов. Г. В. Барчукова, А. Н. Мизин. М.: СпортАкадемПресс, 2002. 132 с.
Бикмухаметов Р. К. Содержание процесса физического воспитания в системе педагогического образования. Теория и практика физической культуры. 2003. №3. С. 45–50.
Бойченко С. Д., Карсеко Е. Н., Леонов В. В., Смотрицкий А. Л. О некоторых аспектах концепции координации и координационных способностях в физическом воспитании и спортивной тренировке. Теория и практика физической культуры. 2003. №8. С. 15–18.
Гринько В. М. Ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя та їх самооцінка рівня фізичної підготовленості. Слобожанський науково – спортивний вісник. Харків: ХДАФК, 2015. № 1(45). С. 55–59.
Гринько В. М. Заняття аеробного характеру та їх можливий вплив на рівень загальної та спеціальної витривалості студентів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Київ, 2015. №12(67)15. С. 42–45.
Куделко В. Е. Эффективность организационной деятельности в системе спортивных клубов. Физическое воспитание студентов творческих специальностей: сб. науч. тр. под ред. Ермакова С.С. Х.: ХДАДМ (ХХПІ), 2004. №3. С. 79–85.
Куделко В. Е., Королінська С. В. Аналіз соціально-педагогічних основ формування потреб в самостійних заняттях фізичною культурою у студентів НФаУ. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: наук. моногр. За ред. проф. Єрмакова С.С. Х.: ХДАДМ (ХХПІ), 2006. №12. С. 93–96.
Куделко В. Е., Щербіна З. И., Павленко Е. Е. Оценка физического состояния и физической подготовленности студентов. Харьков: НфаУ, 2003. 44 с.
Новикова Н. Б. Фрактальные методы и концепция экономически минимальных производственных систем в управлении инновациями. Н. Б. Новикова. Вестник ЮРГТУ (НПИ), 2011. № 2. С.162–166.
Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту у вищих навчальних закладах. Міністерство освіти і науки України. 10 березня 2006 р. N 249/12123.
Тихомиров А. К. Развитие координационных способностей. Физическая культура в школе. 2006. №4. С. 29–31.
Тодоров А. С. Контроль координации движений борцов вольного стиля. Дис. канд. пед. наук 13.00.04. М.: ГДОЛИФК, 1991, 240 с.
Grinko V. M., Kudelko V. E., Hlotov Y. O. Training of students’ special endurance in ping pong sport circles. Physical education of students. 2017. №2. Р. 52–60. doi:10.15561/20755279.2017.0201
Grinko V. M., Kudelko V. E., Hlotov Y. O. Prediction and increasing of general level of students’ endurance by the exercises of aerobic direction. Physical education of students. 2018. №1. Р. 23–30.
O’Donovan G., The ABC of Physical Activity for Health: A consensus statement from the British Association of Sport and Exercise Sciences. Journal of Sports Sciences. 2010. №28(6). Р. 573–591.
Sharon A. Plowman; Denise L. Smith. Exercise Physiology for Health, Fitness and Performance. Lippincott Williams & Wilkins. 2011. №13. 61 p. ISBN 978-0-7817-8406-1.
Whelton S. P., Chin A., Xin X., He J. Effect of aerobic exercise on blood pressure: a meta-analysis of randomized, controlled trials. Ann Intern Med 2002. №136. P. 493–503.
World Health Organization. Global recommendations on physical activity for health. Geneva, Switzerland, WHO, 2010. Р. 1-60.