Застосування засобів бадмінтону у фізичному вихованні школярів

Auteurs

Résumé

Анотація. У статті представлена характеристика бадмінтону як інноваційного засобу фізичного виховання. Розглянуто значення та переваги бадмінтону у освітньому процесі школярів.

Ключові слова: бадмінтон, школярі, фізична культура, фізичне виховання.

Список використаної літератури

Бала Т. М. Вплив вправ чирлідингу на координаційні здібності школярів 5–9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2015. № 5 (49). С. 24–28.

Бала Т. Петрова А. Аналіз ставлення школярів старших класів до інноваційних видів рухової діяльності у системі шкільної фізичної освіти. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2019. № 4. С. 33–37.

Білан Я. О. Проблема розвитку координаційних якостей учнів основної школи засобами флорболу у позаурочній роботі. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Випуск 3 К (97). 2018. С. 68–71.

Індик П. М., Сірик А. Є. Бадмінтон: навчально-методичний посібник. Суми: Сумський державний університет. 2017. 111 с.

Кріль І., Пітин М., Ціж Л. Використання засобів бадмінтону у системі фізичного дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху: перспективи досліджень. Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. Випуск 18. 2013. С. 274–277.

Крошка С. А., Варфоломєєва К. В. Бадмінтон як засіб формування мотивації до занять фізичною культурою та спортом дітей середнього шкільного віку.  Спортивні ігри. 2015. № 11. С. 85–89.

Кузьменко Ірина, Сирбу Андрій. Корфбол як інноваційна складова сучасного уроку з фізичної культури. Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи: збірник тез XX Міжнародній науково-практичної конференції 17-18 грудня 2020 року. Харків: ХДАФК, 2020. С. 27–28.

Масляк Ірина, Маринець Володимир. Флорбол як засіб фізичного виховання у закладах освіти. Фізична культура, спорт і здоров’я: стан, проблеми та перспективи: збірник тез XX Міжнародній науково-практичної конференції 17-18 грудня 2020 року. Харків: ХДАФК, 2020. С. 31.

Міщанчук Р. М. Яковів В. І. Чорненький А. І. Бадмінтон: методичні рекомендації для викладачів та студентів за спеціальністю «017. Фізична культура та спорт».  Тернопіль ТНЕУ. 2020. С. 32.

Нагорнюк В. Ю., Масляк І. П. Вплив воркауту на прояв силових здібностей школярів середніх класів. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць. Харків. ХДАФК, 2018. С. 194–204.

Петрова А., Бала Т. Вплив засобів кросфіту на серцево-судинну систему школярів старших класів. Молода спортивна наука України. 2019. Т.4. С. 105–106.

Пристинський В. М., Гончаренко О. С. Бадмінтон як засіб фізичного виховання студентів: методичні рекомендації. Слов’янськ: ДВНЗ «ДДПУ», 2013. 43 с.

Сороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури в учнів восьмих класів. Спортивний вісник Придніпров’я. 2017. № 3. С. 184–188.

Сутула О. Зацікавленість учнів щодо впровадження бадмінтону на уроках фізичного виховання у загальноосвітніх школах м. Харкова. Молода спортивна наука України. 2013. Т.2. С. 229–232.

Шиян О. В. Бадмінтон у системі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Методичні рекомендації. Дніпропетровськ: ДДІФКіС, 2004. 50 с.

Шиян О. В. Вплив занять бадмінтоном на рівень фізичної підготовленості молодших школярів. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. пр. за ред. Єрмакова С. С. Харків-Львів: ХДАДМ (ХХПІ), 2003. №16. С. 106–111.

https://nus.org.ua/articles/fitnes-frizbi-ta-florbol-yak-pokrashhyty-uroky-fizkultury/

Publiée

2021-05-28

Numéro

Rubrique

Статті