Розвиток рухових якостей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої гімнастики

Auteurs

Mots-clés :

рухові якості, вправи, старший дошкільний вік

Résumé

У статті проаналізовані методики розвитку рухових якостей у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено комплекс вправ для розвитку рухових якостей дітей старшого дошкільного віку, які займаються художньою гімнастикою.

Biographie de l'auteur

Ольга Рябченко, Харківська державна академія фізичної культури

старший викладач

Références

Андрєєва, Р. І. (2009). Особливості побудови навчально-тренувального процесу гімнасток-художниць. Молода спортивна наука України, 1, 6-9.

Вільчковський, Е. С., & Курок, О. І. (2004). Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: навч. посіб. Суми: ВДТ «Універсальна книга».

Круцевич, Т. Ю. (2012). Теорія і методика фізичного виховання. Київ: Олімпійська література.

Легеза, Ю. С., & Дейнеко, А. Х. (2018). Особливості розвитку фізичних якостей в художній гімнастиці. У Актуальні наукові дослідження у сучасному світі: ХL Міжнародна наукова конференція (26-27 серпня 2018 р.), 8(40), 34-38. Переяслав-Хмельницький.

Мелехов, А. В., & Масляк, І. П. (2018). Фізична підготовленість дітей молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць, 179-185. Харків.

Сосіна, В., & Руда, І. (2020). Сучасні вимоги до розвитку гнучкості у художній гімнастиці. Наука у олімпійському спорті, 1, 48-51.

Ячнюк, М. Ю. (2023). Біомеханіка рухових дій: навч.-метод. посіб. Чернівці: Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича.

Publiée

2024-05-31 — Mis à jour le 2024-05-31

Numéro

Rubrique

Статті