Використання платформ ZOOM та GOOGLE CLASSROOM для проведення занять спортивно-педагогічної спрямованості
Abstract
Анотація. Стаття присвячена висвітленню сутності та значущості використання інтернет-платформ для покращення викладання навчального матеріалу під час дистанційного навчання. Проаналізовано досвід використання платформ ZOOM та GOOGLE CLASSROOM на заняттях зі спортивно-педагогічних дисциплін. Виявлено позитивні сторони і недоліки проведення таких занять.
Ключові слова: інтернет-платформа, дистанційне навчання, студенти.
Список використаної літератури
Адамова І., Головачук Т. Дистанційне навчання: сучасний погляд на переваги та проблеми. Витоки педагогічної майстерності. 2012. Вип. 10. С. 3–6
Войчишин О. Д., Дяків В. Г., Копичинська З. М. Методологія використання хмарних сервісів: виклики, знахідки, перспективи Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти: збірник наукових праць / за заг. ред. С. Г. Литвинової. К.: Компринт, 2016. С. 97–115.
Ігнатюк Л. В. Використання хмарних сервісів у період довготривалого карантину. Досвід учителів України з використання хмарних сервісів у системі загальної середньої освіти: збірник наукових праць / за заг. ред. С. Г. Литвинової. К.: Компринт, 2016. С. 66–69.
Штихно Л. В. Дистанційне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти. Молодий вчений. 2016. № 6(33). С. 489–492.