ДО ПИТАННЯ ПРО ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАН ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВАДАМИ ЗОРУ
##semicolon##
функціональний стан##common.commaListSeparator## діти##common.commaListSeparator## дошкільний вік##common.commaListSeparator## вади зоруAbstrakt
Розглянуті окремі показники функціонального стану дітей дошкільного віку з вадами зору. Під час тестування визначалися: функціональний стан серцево-судинної та дихальної систем, вестибулярного аналізатору, тривалість чутності звуку при повітряної провідності.##submission.citations##
Вільчковський Е. С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку / Е. С. Вільчковський. – Суми : Університетська книга, 2008. – 428 с.
Воловик Н. І. Формування координаційних умінь дітей 4–5-річного віку з функціональними порушеннями зору в дошкільних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеню канд. пед. наук. / Н. І. Воловик. – К., 2008. – 19 с.
Давиденко О. В. Основи програмування фізкультурно-оздоровчих занять з дитячим контингентом / О. В. Давиденко. – Тернопіль : Астон, 2013. – 144 с.
Шебеко В. Н. Физическое воспитание дошкольников / В. Н. Шебеко. – Москва : Академия, 2010. – С. 147–148.
##submission.downloads##
Publikované
2024-07-14
##submission.howToCite##
Сєдова, О. О. (2024). ДО ПИТАННЯ ПРО ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАН ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВАДАМИ ЗОРУ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 154–159. Cit z https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/71795
Číslo
Sekcia
Статті