Ринок туристичних послуг в Україні: стан та перспективи розвитку
Анотація
Мета. Основна мета статті полягає в моніторингу стану ринку туристичних послуг України та визначенні перспектив його розвитку.
Методика. При проведенні дослідження використано методи теоретичного узагальнення і порівняння, контект-аналізу, метод графічної візуалізації.
Результати. Виявлено основні тенденції розвитку ринку туристичних послуг України, визначено його особливості, обгрунтовано основні напрямки стратегічного розвитку. Доведено необхідність активізації роботи з підвищення привабливості країни для іноземних туристів
Наукова новизна. Одержало подальший розвиток уточнення проблем, що уповільнюють розвиток туристичного ринку в Україні, до яких віднесено: неефективне та нераціональне використання природних ресурсів, відсутність чіткої стратегії розвитку індустрії туризму і чіткого його регулювання, недостатньо розвинута інфраструктура, а також система транспортного обслуговування туристів; недостатній рівень якості надання туристичних послуг.
Практична значимість. Отримані результати сприяють оптимізації стратегічного планування розвитку ринку туристичних послуг в Україні.
Ключові слова: ринок туристичних послуг, стан, проблеми, тенденції, перспективи розвитку.
Посилання
Балашова Р. Методичні засади аналізу та прогнозування ринку туристичних послуг в Україні з використанням математичного моделювання/Р.Балашова, Л.Івченко//Економіка. – № 3. – 2011. – С.3-9.
Державна служба статистики України. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/
Державна служба України по туризму і курортах. Статистика / Аналітична довідка про роботу туроператорів та турагентів [Електронний ресурс] . - Режим доступу : http//www.tourism.gov.ua
Дишловий І.О. Новітні тенденції в стратегічному управлінні організаціями туристичної індустрії / І.О.Дишловий, Д.О.Светлічна //Механізм регулювання економіки. – 2011. – № 1. – С. 128-137.
Обзор рынка туристических услуг в Украине [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.rb.com.ua/rus/marketing/tendency/7296/
Перспективи розвитку туризму в Україні та вплив соціальних, демографічних та інших факторів на туристичний ринок [Електронний ресурс]. – Режим доступу: ., view/Itemid,99999999/catid,172/id,7211/
Розвиток туризму в Україні. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.marshruty.in.ua/index.php/rozvytok-turyzmu-v-ukraini.php
Швец И. Ю. Состояние и развитие курортных систем /И.Ю.Швец // БИЗНЕСИНФОРМ. –2010. – № 10. – С.68-71.
Донець Л.І. Туристичний бізнес і його роль у загальній стратегії розвитку Автономної Республіки Крим/Л.І.Донець, І.В.Давидюк // Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. пр. Вип.29, т.1 / Гол. ред. О.О.Шубін. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2010.-С.45-49
Максимюк Н.В. Государственная стратегия развития индустрии туризма Украины [Электронный ресурс] / Н.В.Максимюк - режим доступа: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc _Gum/Npchdu/Economy/2010_120/120-15.pdf
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).