Впровадження категорійного менеджменту як основа підвищення ефективності роздрібної торговельної мережі
Анотація
Мета. Метою статті є визначення особливостей категорійного менеджменту та його впливу на ефективність роздрібної торговельної мережі.
Методика. У процесі дослідження використано: методи теоретичного узагальнення і порівняння, аналізу і синтезу.
Результати. На підставі проведеного дослідження проаналізовано динаміку обсягів обігу роздрібної торгівлі по регіонах країни; уточнено поняття категорійного менеджменту; визначено роль категорійного менеджменту в підвищенні ефективності управління роздрібними торговельними мережами. Наукова новизна. Уточнено поняття категорійного менеджменту, удосконалено структурно-функціональну схему створення категорії товару.
Практична значимість. Отримані результати спрямовані на підвищення ефективності функціонування підприємств роздрібної торговельної мережі за рахунок впровадження категорійного менеджменту в асортиментну політику.
Ключові слова: роздрібна торговельна мережа, категорійний менеджмент, ефективність, асортиментна політика
Посилання
Бузукова Е. А. Управление ассортиментом в рознице. Категорийный менеджмент / Е. А.Бузукова, С. В. Сисоева. – СПб: ПИТЕР, 2010. – 288с.
Експрес - Випуск Державного комітету статистики України від 16.11.2012 р.
Комкова Е. Товарний портфель та управління закупками у розниці. – СПб.: Питер, 2008. – 336 с.
Снегірьова В.В. Мастер-тренінг для топ-менеджерів «Підвищення ефективності роздрібної мережі» 2012.
Ільчишина Є. Категорійний менеджмент - більше, ніж категорії + менеджмент /Є.Ільчишина. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ilchyshyna.blogspot.com/2010/04/blog-post_27.html
Шершньова Г.В. Інформаційно-комунікаційна система категорійного менеджменту /Г.В.Шершньова – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://do.gendocs.ru/docs/index-24292.html?page=3
Сысоева С.В. Категорийный менеджмент. Курс управления ассортиментом в рознице / С.В. Сысоева, Е.А. Бузукова. – СПб.: Питер, 2008. – 336 с.
Бландел Р. Эффективные бизнес-коммуникации. Принципы и практика в эпоху информации / Р. Бландел. – СПб. [и др.]: Питер, 2000. – 384 с.
Современные коммуникации - [Электронный ресурс]. – Режим доступа: <http://retailstudio.org/stats/2563.htm>.
Лунина Е. Управление товарными категориями в розничной сети /Е.Лунина. - [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/pricing/floor_plan.htm
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).