Впровадження категорійного менеджменту як основа підвищення ефективності роздрібної торговельної мережі

Автор(и)

  • Лілія Комарова Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского, г. Донецк, Украина, Україна

Анотація

Мета. Метою статті є визначення особливостей категорійного менеджменту та його впливу на ефективність роздрібної торговельної мережі.

Методика. У процесі дослідження використано: методи теоретичного узагальнення і порівняння, аналізу і синтезу.

Результати. На підставі проведеного дослідження проаналізовано динаміку обсягів обігу роздрібної торгівлі по регіонах країни; уточнено поняття категорійного менеджменту; визначено роль категорійного менеджменту в підвищенні ефективності управління роздрібними торговельними мережами. Наукова новизна. Уточнено поняття категорійного менеджменту, удосконалено структурно-функціональну схему створення категорії товару.

Практична значимість. Отримані результати спрямовані на підвищення ефективності функціонування підприємств роздрібної торговельної мережі за рахунок впровадження категорійного менеджменту в асортиментну політику.

Ключові слова: роздрібна торговельна мережа, категорійний менеджмент, ефективність, асортиментна політика

Посилання

Бузукова Е. А. Управление ассортиментом в рознице. Категорийный менеджмент / Е. А.Бузукова, С. В. Сисоева. – СПб: ПИТЕР, 2010. – 288с.

Експрес - Випуск Державного комітету статистики України від 16.11.2012 р.

Комкова Е. Товарний портфель та управління закупками у розниці. – СПб.: Питер, 2008. – 336 с.

Снегірьова В.В. Мастер-тренінг для топ-менеджерів «Підвищення ефективності роздрібної мережі» 2012.

Ільчишина Є. Категорійний менеджмент - більше, ніж категорії + менеджмент /Є.Ільчишина. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ilchyshyna.blogspot.com/2010/04/blog-post_27.html

Шершньова Г.В. Інформаційно-комунікаційна система категорійного менеджменту /Г.В.Шершньова – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://do.gendocs.ru/docs/index-24292.html?page=3

Сысоева С.В. Категорийный менеджмент. Курс управления ассортиментом в рознице / С.В. Сысоева, Е.А. Бузукова. – СПб.: Питер, 2008. – 336 с.

Бландел Р. Эффективные бизнес-коммуникации. Принципы и практика в эпоху информации / Р. Бландел. – СПб. [и др.]: Питер, 2000. – 384 с.

Современные коммуникации - [Электронный ресурс]. – Режим доступа: <http://retailstudio.org/stats/2563.htm>.

Лунина Е. Управление товарными категориями в розничной сети /Е.Лунина. - [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/pricing/floor_plan.htm

Опубліковано

2013-01-08