ЕВРИСТИЧНІ МЕТОДИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ В ПРАКТИЦІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ СКЛАДОВОЇ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ

Автор(и)

  • Марина Мікуліна
  • Ігор Рижов

Анотація

Досліджуються питання застосування евристичних методів забезпечення державної безпеки та теоретичних засад їх використання в практиці формування компетентнісної складової державної безпеки. Розглянуто значення ТРВЗ-педагогіки для вирішення проблем сучасної освіти. Визначено педагогічні умови використання засобів ТРІЗ-технологій для розвитку творчої складової при формуванні компетентнісної складової державної безпеки.

Ключові слова: евристика, навчальний процес, теорія вирішення винахідницьких завдань, ТРІЗ-педагогіка, державна безпека, алгоритм соціального управління, компетентність, тероризм.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-29

Як цитувати

Мікуліна, М., & Рижов, І. (2024). ЕВРИСТИЧНІ МЕТОДИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ В ПРАКТИЦІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ СКЛАДОВОЇ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ . Інформаційна безпека людини, суспільства, держави, (1-3 (34-36), 91–103. вилучено із https://journals.uran.ua/ispss/article/view/291525

Номер

Розділ

ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ЛЮДИНИ, СУСПІЛЬСТВА, ДЕРЖАВИ