ЕВРИСТИЧНІ МЕТОДИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ В ПРАКТИЦІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ СКЛАДОВОЇ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ
Анотація
Досліджуються питання застосування евристичних методів забезпечення державної безпеки та теоретичних засад їх використання в практиці формування компетентнісної складової державної безпеки. Розглянуто значення ТРВЗ-педагогіки для вирішення проблем сучасної освіти. Визначено педагогічні умови використання засобів ТРІЗ-технологій для розвитку творчої складової при формуванні компетентнісної складової державної безпеки.
Ключові слова: евристика, навчальний процес, теорія вирішення винахідницьких завдань, ТРІЗ-педагогіка, державна безпека, алгоритм соціального управління, компетентність, тероризм.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Марина Мікуліна, Ігор Рижов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Редакційна колегія, автори і рецензенти журналу беруть на себе зобов'язання дотримуватися міжнародних етичних стандартів і принципів, заснованих на Кодексі Комітету з етики наукових публікацій.
Щоб уникнути недобросовісної видавничої практики (плагіату, незаконного привласнення чужих ідей, фальсифікації даних, навмисних спотворень і т.п.), а також для підтримки високої якості наукових публікацій редакція залишає за собою право відхилити публікацію статті в разі порушення зазначених нижче норм.