ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
компетентність, інформаційна компетентність, майбутні фахівці фізичної культури, професійна підготовкаАнотація
У статті розглядаються теоретичні визначення понять «компетентність» та «інформаційна компетентність». Визначено, що інформаційна компетентність є частиною професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури, та виражається в наявності комплексу знань, умінь, навичок і рефлексивних установок у взаємодії з інформаційним середовищем.Посилання
Ашанін, В.С. (2016). «Щодо формування компетентності випускників вузів фізичної культури і спорту з використання багатовимірних методів аналізу даних в задачах професійної спрямованості». Фізична культура, спорт та здоров’я, 309-312.
Ашанін, В.С., Філенко, Л.В. (2018). «Інформаційна компетентність майбутніх фахівців фізичної культури і спорту». Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії. К.: НУФВСУ, 126-128.
Баловсяк, Н.В. (2004). «Інформаційна компетентність фахівця». Педагогіка і психологія професійної освіти, № 5, 21-28.
Беспалов, П.В. (2003). «Компьютерная компетентность в контексте личностно-ориентированного обучения». Педагогика № 4, 45-50.
Петренко, Ю.І., Ашанін, В.С., Басенко, О.В. (2015). «Використання інформаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ фізичної культури, як засіб формування біомеханічних знань». Фізична культура, спорт та здоров’я. Х.: ХДАФК, 279-280.
Хоменко, П.В. (2013). «Формування інформаційної компетентності майбутнього фахівця фізичної культури». Збірник наукових праць. Випуск 13, Розділ 1. Педагогіка, 158-161.
Хуторской, А.В. (2002). «Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования». Ученик в общеобразовательной школе. М.: ИОСО РАО, 135-157.
Filenko, L., Ashanin, V., Basenko, O., Petrenko, Y., Poltoratska, G., Tserkovna, O., Kalmykova, Y., Kalmykov, S., Petrenko, Y. (2017). «Teaching and learning informatization at the universities of physical culture». Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2454-2461.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).