ВИКОРИСТАННЯ ФІТЕС-ДОДАТКІВ ДЛЯ СМАРТФОНІВ З ОЗДОРОВЧОЮ МЕТОЮ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Н. В. Чухланцева Запорізький національний технічний університет, Україна

Ключові слова:

фітнес-додатки, студенти, мотивація, фізична активність

Анотація

У статті розкриваються питання використання фітнес-додатків для смартфонів з оздоровчою метою. Визначено, що застосування фітнес-додатків підвищує мотивацію студентів до фізичної активності та є ефективною моделлю для поліпшення фітнес навичок студентів.

Посилання

Харченко, Н. (2017). «Динаміка користування Інтернет в Україні: травень 2017». Київський міжнародний інститут соціології. Режим доступу: http://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=705&page=1.

Chukhlantseva, N., Chukhlantsev, A. (2017) «Використання активних відеоігор у сфері фізичного виховання і спорту». Traektoriâ Nauki. 3(2). 4.1–4.11.

Bort-Roig, J., Gilson, N. D., Puig-Ribera, A., Contreras, R. S., & Trost, S. G. (2014). «Measuring and influencing physical activity with smartphone technology: a systematic review». Sport Med 44:671–86.

Burke, L. E., Wang, J., & Sevick, M. A. (2011). «Self-monitoring in weight loss: A systematic reviewof the literature». Journal of the American Dietetic Association. 111(1):92–102.

Jones, Ellie K., Seki, Lauren A., & Mostul, Courtney J. (2017) «Prevalence and Use of Fitness Tracking Devices within a College Community». Linfield College Student Symposium: A Celebration of Scholarship and Creative Achievement. Event. Submission 57.

Kupffer R., Wutzler M., Krems J.F., Jahn G. (2018) «A Comparison of a Smartphone App and a Wrist-Worn Fitness Tracker for Self-monitoring of Physical Activity by Older and Younger Users». In: Guidi B., Ricci L., Calafate C., Gaggi O., Marquez-Barja J. (eds) Smart Objects and Technologies for Social Good. GOODTECHS 2017. Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering, vol 233. (pp. 331-341).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-25