ОПТИМІЗАЦІЯ РОБОТИ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ НАВЧАННЯ ХАРКІВСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Євгеній ОЛЬХОВСЬКИЙ
  • Анатолій ГУБА

Анотація

У статті проаналізовано та наведено приклади щодо створення електронних навчальних курсів за допомогою системи дистанційного навчання Moodle з метою підготовки здобувачів вищої освіти в on-line режимі.

Посилання

Ашанін, В.С., Філенко, Л.В., Церковна, О.В., Іліджев, О.В. (2013). Інформатизація методів наукових досліджень в фізичному вихованні та спорті засобами інтерактивних технологій. Materialy IХ konferencji «Strategiczne pytania swiatowej nauki – 2013». V.31.Polska. 39-46.

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні (затверджено Постановою МОН України В.Г. Кременем 20 грудня 2000 р.) http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html

Кравченко, Л., Скляров, Д. (2001). Удосконалення сучасної системи підготовки фахівців у вузах фізичної культури засобами комп’ютерних методів навчання і тестування. Молода спортивна наука України. Львів. В.5. Т1. 97-98.

Морзе, Н. В., Глазунова, О. Г. (2009). Критерії якості електронних навчальних курсів, розроблених на базі платформ дистанційного навчання. Інформаційні технології в освіті. № 4. 63-75.

Церковная, Е.В., Филенко, Л.В., Строкач, С.Г. (2017). Использование сервисов Google в учебном процессе. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: збірник наукових праць. 117-120.

Чусова, О.М., Ваколя, З.М., Чейпеш, І.В. (2021). Педагогічні основи дистанційного навчання. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Вип. 80. Т.2. 167-170.

Feldman, J., Monteserin, A., Amandi, A. (2014). Detecting students' perception style by using games. Computers & Education, 71, 14-22. [http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360131513002625]

Forbesa, D., Khoob, E. (2015). Voice over distance: a case of podcasting for learning in online teacher education learning in online teacher education.

Distance Education, 36(3), 335-350. [http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/01587919.2015.1084074]

Hwang, G.J., Chang, H.F. (2011). A formative assessment-based mobile learning approach to improving the learning attitudes and achievements of students. Computers & Education, 56 (1), 1023–1031.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-10