Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно- маркетингової діяльності
Ключові слова:
глобальний бренд країни, брендінг, індекс національного бренда, індекс бренда країниАнотація
У статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. запропоновано пріоритетні напрями створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного бренда.Посилання
Білоус І.О. Інтеграція України у систему міжнародних економічних відносин та організацій / І. О. Білоус // Зовнішня торгівля: право та економіка — 2008. — №2(37). — С. 87 – 92.
Поручник А. Національні та наднаціональні механізми розвитку людського ресурсу країн ЄС /Анатолій Поручник // Спільний європейський економічний простір: гармонія мегарегіональних суперечностей: Монографія. // За заг. редакцією Д. Г. Лук’яненка, В. І Чужикова. — К. : КНЕУ, 2007. — 544 с.
Anholt S. Places: Identity, Image and Reputation. – Amazon.co.ur 2009. – 184 p.
Anholt S., Hildreth J. Great Brand Stories: Brand America. Amazon.co.ur 2010. – 192 p.
Anholt Simon. The nation as brand [Електронний ресурс]: // The Economic times – January, 2, 2002. — Режим доступу: http://www.economictimes.indiatimes.com/cms.dll/html/comp /articleshow?art_id=1190632236, р. 177
Best Global Brands 2006-2009. Interbrand. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.interbrand.com/ best_global_brands_i ntro.aspx?langid=1000
BrandZ Top 100 Most Powerful Brands 2008. [Електронний ресурс]: BrandZ. — Режим доступу: http://www.brandz. com/upload/ BrandZ-2008-RankingReport.pdf
Clibton R. Brands and Branding. — Amazon.co.ur 2009. – 304 p.
Country Brand Index – www.Future_Brand.com
Fact and statistics. NationMaster.com. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nationmaster.com/ graph/imm_net_mig_ rat-immigration-net-migration-rate
Filiberto Agusti. International Business Law and Its Environment / Agusti Filiberto, Earle Beverley, Schaffer Richard. South-Western Legal Studies in Business Academic. 7th edition. — Cengage Learning, 2008. – 719 p.
Increase of Scotland’s foreign direct investment». [Електронний ресурс]: Meet UK Trade & Investment. 18-Aug2008. — Режим доступу: http://www.ukinvest.gov.uk/OurWorld/4034275/en-GB.html
Jaffe, Eugene D. National Image and Competitive Advantage – The Theory and Practice of Country-of-Origin Effect / Jaffe, Eugene D. Nebenzahl, Israel D. – Copenhagen Business School Handelshøjskolens Forlag. – 186 p. Press, 2001. –
Kahle Lynn R. Creating images and the psychology of marketing communication. Advertising and consumer psychology / Kahle Lynn R., Kim Chung-hyun. – Routledge, 2006. – 405 p.
Labeling of products. The Australian Competition and Consumer Commission. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.accc.gov.au/content/index.phtml/itemId/7119
Nagashima, Akira (1970), «A Comparison of U.S. and Japanese Attitudes Toward Foreign Products,» Journal of Marketing, 34 (January), 68–74.
Nation Brand Index – www.simonanholt.com
Reierson, Curtis (1966), «Are Foreign Products Seen as National Stereotypes?» Journal of Retailing, (Fall), 3340.
Reierson, Curtis (1967), «Attitude Changes Toward Foreign Products», Journal of Marketing Research, (November), 385-7.
Rules of origin. [Електронний ресурс]: WTO. — Режим доступу: http://www.wto.org/English/tratop_e/roi_e/ roi_e.htm#top
Salisbury Peter. Making the case for investment. [Електронний ресурс]: MEED. 5 October, 2009. — Режим доступу: http://www.meed.com/supplements/making-the-case-forinvestment/ 3001146. article
Schooler, Robert D. (1965), «Product Bias in Central American Common Market,» Journal of Marketing Research, 2 (November), 394-7.
Schooler, Robert D. and Albert R. Wildt (1968), «Elasticity of Product Bias,» Journal of Marketing Research, 5 (February), 78-81.
Schooler, Robert D. (1971), «Bias Phenomena Attendant to the Marketing of Foreign Goods in the U.S.,» Journal of International Business Studies, (Spring), 7180.
Scottish exports rise. [Електронний ресурс]: Herald&Times Group. 2 Jul 2008. — Режим доступу: http://www.heraldscotland.com/scottish-exports-rise1.883773
Subhash Jain C. Handbook of research in international marketing. Elgar Original Reference Series / Jain Subhash C. — Edward Elgar Publishing, 2003. — 500 p.
Terjesen, Siri A. and Acs, Zoltan. Foreign Direst Investment and Indigenous Entrepreneurship: Evidence from Wales and Ireland / Terjesen, Siri A. and Acs, Zoltan. — In: 4th AGSE International Entrepreneurship Research Exchange 2007, 6-9 February, Brisbane, Australia.
The world factbook. Central intelligence agency. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.cia.gov/library/publications/the-worldfactbook/index.html
Thompson Bill. Tourism study: United Arab Emirates (UAE) visitors to grow 3% in 2008, down from 9%. PRinside.com. 2009.11.
[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.pr-inside.com/ tourism-study-unitedarab-emirates-uae-r1605458.htm
UNWTO World Tourism Barometer. Volume 5. No.3. October 2007.
UNWTO World Tourism Barometer. Volume 7. No.1. January 2009.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Циганкова, Тетяна Завгородня
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).