Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно- маркетингової діяльності

Автор(и)

  • Тетяна Циганкова доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної торгівлі, директор Центру розвитку міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський націона- льний економічний університет імені Вадима Гетьмана»., Україна
  • Тетяна Завгородня Кандидат економічних наук, бренд менеджер представництва «Бофур Іпсен Фарми» в Україні, Україна

Ключові слова:

глобальний бренд країни, брендінг, індекс національного бренда, індекс бренда країни

Анотація

У статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. запропоновано пріоритетні напрями створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного бренда.

Біографії авторів

Тетяна Циганкова, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної торгівлі, директор Центру розвитку міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський націона- льний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

Тетяна Михайлівна Циганкова – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної торгівлі, директор Центру розвитку міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана».

Тетяна Завгородня, Кандидат економічних наук, бренд менеджер представництва «Бофур Іпсен Фарми» в Україні

Тетяна Вікторівна Завгородня — кандидат економічних наук, бренд менеджер представництва «Бофур Іпсен Фарми» в Україні

Посилання

Білоус І.О. Інтеграція України у систему міжнародних економічних відносин та організацій / І. О. Білоус // Зовнішня торгівля: право та економіка — 2008. — №2(37). — С. 87 – 92.

Поручник А. Національні та наднаціональні механізми розвитку людського ресурсу країн ЄС /Анатолій Поручник // Спільний європейський економічний простір: гармонія мегарегіональних суперечностей: Монографія. // За заг. редакцією Д. Г. Лук’яненка, В. І Чужикова. — К. : КНЕУ, 2007. — 544 с.

Anholt S. Places: Identity, Image and Reputation. – Amazon.co.ur 2009. – 184 p.

Anholt S., Hildreth J. Great Brand Stories: Brand America. Amazon.co.ur 2010. – 192 p.

Anholt Simon. The nation as brand [Електронний ресурс]: // The Economic times – January, 2, 2002. — Режим доступу: http://www.economictimes.indiatimes.com/cms.dll/html/comp /articleshow?art_id=1190632236, р. 177

Best Global Brands 2006-2009. Interbrand. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.interbrand.com/ best_global_brands_i ntro.aspx?langid=1000

BrandZ Top 100 Most Powerful Brands 2008. [Електронний ресурс]: BrandZ. — Режим доступу: http://www.brandz. com/upload/ BrandZ-2008-RankingReport.pdf

Clibton R. Brands and Branding. — Amazon.co.ur 2009. – 304 p.

Country Brand Index – www.Future_Brand.com

Fact and statistics. NationMaster.com. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nationmaster.com/ graph/imm_net_mig_ rat-immigration-net-migration-rate

Filiberto Agusti. International Business Law and Its Environment / Agusti Filiberto, Earle Beverley, Schaffer Richard. South-Western Legal Studies in Business Academic. 7th edition. — Cengage Learning, 2008. – 719 p.

Increase of Scotland’s foreign direct investment». [Електронний ресурс]: Meet UK Trade & Investment. 18-Aug2008. — Режим доступу: http://www.ukinvest.gov.uk/OurWorld/4034275/en-GB.html

Jaffe, Eugene D. National Image and Competitive Advantage – The Theory and Practice of Country-of-Origin Effect / Jaffe, Eugene D. Nebenzahl, Israel D. – Copenhagen Business School Handelshøjskolens Forlag. – 186 p. Press, 2001. –

Kahle Lynn R. Creating images and the psychology of marketing communication. Advertising and consumer psychology / Kahle Lynn R., Kim Chung-hyun. – Routledge, 2006. – 405 p.

Labeling of products. The Australian Competition and Consumer Commission. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.accc.gov.au/content/index.phtml/itemId/7119

Nagashima, Akira (1970), «A Comparison of U.S. and Japanese Attitudes Toward Foreign Products,» Journal of Marketing, 34 (January), 68–74.

Nation Brand Index – www.simonanholt.com

Reierson, Curtis (1966), «Are Foreign Products Seen as National Stereotypes?» Journal of Retailing, (Fall), 3340.

Reierson, Curtis (1967), «Attitude Changes Toward Foreign Products», Journal of Marketing Research, (November), 385-7.

Rules of origin. [Електронний ресурс]: WTO. — Режим доступу: http://www.wto.org/English/tratop_e/roi_e/ roi_e.htm#top

Salisbury Peter. Making the case for investment. [Електронний ресурс]: MEED. 5 October, 2009. — Режим доступу: http://www.meed.com/supplements/making-the-case-forinvestment/ 3001146. article

Schooler, Robert D. (1965), «Product Bias in Central American Common Market,» Journal of Marketing Research, 2 (November), 394-7.

Schooler, Robert D. and Albert R. Wildt (1968), «Elasticity of Product Bias,» Journal of Marketing Research, 5 (February), 78-81.

Schooler, Robert D. (1971), «Bias Phenomena Attendant to the Marketing of Foreign Goods in the U.S.,» Journal of International Business Studies, (Spring), 7180.

Scottish exports rise. [Електронний ресурс]: Herald&Times Group. 2 Jul 2008. — Режим доступу: http://www.heraldscotland.com/scottish-exports-rise1.883773

Subhash Jain C. Handbook of research in international marketing. Elgar Original Reference Series / Jain Subhash C. — Edward Elgar Publishing, 2003. — 500 p.

Terjesen, Siri A. and Acs, Zoltan. Foreign Direst Investment and Indigenous Entrepreneurship: Evidence from Wales and Ireland / Terjesen, Siri A. and Acs, Zoltan. — In: 4th AGSE International Entrepreneurship Research Exchange 2007, 6-9 February, Brisbane, Australia.

The world factbook. Central intelligence agency. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://www.cia.gov/library/publications/the-worldfactbook/index.html

Thompson Bill. Tourism study: United Arab Emirates (UAE) visitors to grow 3% in 2008, down from 9%. PRinside.com. 2009.11.

[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.pr-inside.com/ tourism-study-unitedarab-emirates-uae-r1605458.htm

UNWTO World Tourism Barometer. Volume 5. No.3. October 2007.

UNWTO World Tourism Barometer. Volume 7. No.1. January 2009.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті