Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Міжнародна економічна політика
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 1-2 (2011)
№ 1-2 (2011)
Опубліковано:
2014-10-01
Статті
Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно- маркетингової діяльності
Тетяна Циганкова, Тетяна Завгородня
5-31
PDF
Становлення системи інноваційного менеджменту глобальних корпорацій
Євген Панченко, Ольга Лук’яненко
32-65
PDF
Формування та імплементація стратегічних орієнтирів антикризового розвитку міжнародних консалтингових компаній
Лариса Руденко-Сударєва, Василь Оніщенко
66-94
PDF
Модернізація аграрної політики ЄС
Віктор Чужиков, Оксана Вінська
95-114
PDF
Корпоративна соціальна відповідальність в українській бізнес практиці
Людмила Петрашко
115-141
PDF
Стратегії нафтогазових ТНК на глобальному інвестиційному ринку
Олег Швидкий, Ірина Дзебих
142-169
PDF
Асиметрії і дисбаланси глобального розвитку: ідейнотеоретичні та фундаментальні основи дослідження
Наталія Кравчук
170-210
PDF
Роль креативних регіонів у підвищенні міжнародної конкурентоспроможності країн в умовах глобалізації
Ірина Брикова
211-245
PDF
Інтеграційний вектор реалізації національних економічних інтересів України: теоретичні та практичні аспекти
Андрій Грищенко
246-274
PDF
Посткризові асиметрії розвитку світового ринку банківських послуг
Владислав Тіпанов, Дмитро Чернюк
275-306
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів