Формування та імплементація стратегічних орієнтирів антикризового розвитку міжнародних консалтингових компаній
Ключові слова:
міжнародна консалтингова компанія, стратегічні орієнтири, сценарії рецесії, глобальна криза, діагностики системи управління, антикризовий розвитокАнотація
На основі аналізу теоретичних підходів до зміни стратегічної поведінки компаній, прогнозування сценаріїв і форм розвитку глобальної фінансової кризи, компаративної характеристики видів діагностики системи управління та її проблем розроблено теоретико-методичні підходи до формування та зміни стратегічних орієнтирів антикризового розвитку компаній консалтингової сфери залежно від сценарію рецесії.Посилання
Адизес И. Жизненный цикл корпорации: как организации растут и умирают, и что с этим делать // ХIII ежегодной Международной конференции Ассоциации развития менеджмента в странах Центральной и Восточной Европы (CEEMAN), 2005. // www.adizes.com.
Aaker D. Three Priorities for Marketing In a Recession.: Prophet. / Скорочений переклад: Ярослав Федорак,2008.
Big Four Make a Comeback in Thought Leadership // Management Consulting News. Переклад з англійської: Ярослав Федорак, 2010
Бубнов С. Диагностика системы управления. // Управление компанией. — 2008. — № 05(84). — С. 2336.
Иванов М., Фербер М. Брэнды в консалтинге: Практическое руководство по маркетингу консалтинговых услуг. — 2002 // e-xecutive.ru
Ивлев А. Дистресс развития (Стратегии консультирования в контексте типовых проблем развития российских предпринимательских организаций) // www.bigspb.ru
Крайнер С. Джек Уэлч. 10 секретов величайшего в мире короля менеджмента. SmartBook : 2009. — 176 с.
Коллинз Дж. От хорошего к великому: Пер. с англ. — СПб.: Стокг. школа экономики в Санкт-Петербурге, 2001. — 285 с.
КузьменкоВ.П. Від соціально-економічної політики Михайла Туган-Барановського до сучасної антикризової політики в Швеції й Австрії . www. iee.org.ua
Лінда Граттон. Переломний момент // &Стратегии. — № 9 (сентябрь, 2009). теоретичні
Морква І.В. Рецесійний процес у світовій економіці: та практичні аспекти. // : www.nbuv.gov.ua
Нечаев К.В. Управление маркетингом в консалтинговой компании www.bigspb.ru //
Nidumolu Ram, Prahalad C. K. and Rangaswami M. R. .Why sustainability is now the key driver of innovation // Harvard Business Review, September 2009.
Рапопорт В. Ш. Диагостика управления: практический опыт и рекомендации. — М. 1988. — 239 с.
Развитие рынка интеллектуальных услуг в условиях глобального финансового кризиса. Научная монография / Под общей и научной ред. Астратовой Г.В. — Екатеринбург: Квант-2, 2009. — 392 с.
40 секретов успеха. Интервью с ведущими топменеджерами России. // Сост. Буркина Л, Харас А. — Альпина Бизнес Букс, 2006. –330 с.
Туган-Барановський М.І. Промислові кризи в сучасній Англії, їхні причини та найближчі впливи на народне життя , 1894; Туган-Барановський М. И. Основы политической экономии, 1909 // www.iee.org.ua
W.Chan Kim, ReneeMauborgne. Blue Ocean Strategy. How to create uncontested marcet spase and make the competition irrelevant // Harvard Business School Press. — 2005. — 272 c.
uk.wikipedia.org
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Лариса Руденко-Сударєва, Василь Оніщенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).