Формування та імплементація стратегічних орієнтирів антикризового розвитку міжнародних консалтингових компаній

Автор(и)

  • Лариса Руденко-Сударєва Доктор економічних наук, професор кафедри міжнародних фінансів КНЕУ імені Вадима Гетьмана, Україна
  • Василь Оніщенко Аспірант Полтавського університету економіки і торгівлі, координатор проектів Фонда «International ABU Development Foundation » в Україні., Україна

Ключові слова:

міжнародна консалтингова компанія, стратегічні орієнтири, сценарії рецесії, глобальна криза, діагностики системи управління, антикризовий розвиток

Анотація

На основі аналізу теоретичних підходів до зміни стратегічної поведінки компаній, прогнозування сценаріїв і форм розвитку глобальної фінансової кризи, компаративної характеристики видів діагностики системи управління та її проблем розроблено теоретико-методичні підходи до формування та зміни стратегічних орієнтирів антикризового розвитку компаній консалтингової сфери залежно від сценарію рецесії.

Біографії авторів

Лариса Руденко-Сударєва, Доктор економічних наук, професор кафедри міжнародних фінансів КНЕУ імені Вадима Гетьмана

Доктор економічних наук, професор кафедри міжнародних фінансів КНЕУ імені Вадима Гетьмана

Василь Оніщенко, Аспірант Полтавського університету економіки і торгівлі, координатор проектів Фонда «International ABU Development Foundation » в Україні.

Оніщенко Василь Васильович — аспірант Полтавського університету економіки і торгівлі, координатор проектів Фонда «International ABU Development Foundation » в Україні.

Посилання

Адизес И. Жизненный цикл корпорации: как организации растут и умирают, и что с этим делать // ХIII ежегодной Международной конференции Ассоциации развития менеджмента в странах Центральной и Восточной Европы (CEEMAN), 2005. // www.adizes.com.

Aaker D. Three Priorities for Marketing In a Recession.: Prophet. / Скорочений переклад: Ярослав Федорак,2008.

Big Four Make a Comeback in Thought Leadership // Management Consulting News. Переклад з англійської: Ярослав Федорак, 2010

Бубнов С. Диагностика системы управления. // Управление компанией. — 2008. — № 05(84). — С. 2336.

Иванов М., Фербер М. Брэнды в консалтинге: Практическое руководство по маркетингу консалтинговых услуг. — 2002 // e-xecutive.ru

Ивлев А. Дистресс развития (Стратегии консультирования в контексте типовых проблем развития российских предпринимательских организаций) // www.bigspb.ru

Крайнер С. Джек Уэлч. 10 секретов величайшего в мире короля менеджмента. SmartBook : 2009. — 176 с.

Коллинз Дж. От хорошего к великому: Пер. с англ. — СПб.: Стокг. школа экономики в Санкт-Петербурге, 2001. — 285 с.

КузьменкоВ.П. Від соціально-економічної політики Михайла Туган-Барановського до сучасної антикризової політики в Швеції й Австрії . www. iee.org.ua

Лінда Граттон. Переломний момент // &Стратегии. — № 9 (сентябрь, 2009). теоретичні

Морква І.В. Рецесійний процес у світовій економіці: та практичні аспекти. // : www.nbuv.gov.ua

Нечаев К.В. Управление маркетингом в консалтинговой компании www.bigspb.ru //

Nidumolu Ram, Prahalad C. K. and Rangaswami M. R. .Why sustainability is now the key driver of innovation // Harvard Business Review, September 2009.

Рапопорт В. Ш. Диагостика управления: практический опыт и рекомендации. — М. 1988. — 239 с.

Развитие рынка интеллектуальных услуг в условиях глобального финансового кризиса. Научная монография / Под общей и научной ред. Астратовой Г.В. — Екатеринбург: Квант-2, 2009. — 392 с.

40 секретов успеха. Интервью с ведущими топменеджерами России. // Сост. Буркина Л, Харас А. — Альпина Бизнес Букс, 2006. –330 с.

Туган-Барановський М.І. Промислові кризи в сучасній Англії, їхні причини та найближчі впливи на народне життя , 1894; Туган-Барановський М. И. Основы политической экономии, 1909 // www.iee.org.ua

W.Chan Kim, ReneeMauborgne. Blue Ocean Strategy. How to create uncontested marcet spase and make the competition irrelevant // Harvard Business School Press. — 2005. — 272 c.

uk.wikipedia.org

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті