Роль креативних регіонів у підвищенні міжнародної конкурентоспроможності країн в умовах глобалізації

Автор(и)

  • Ірина Брикова Канд. екон. наук, доцент кафедри міжнародної економіки Київського наці- онального економічного університету імені Вадима Гетьмана, Україна

Ключові слова:

креативна економіка, креативні сектори, креативні регіони, міжнародні конкурентні переваги, міжнародна конкурентоспроможність регіонів, міжнародна конкурентоспроможність країн

Анотація

Детально проаналізовано та систематизовано сучасні теоретичні підходи щодо визначення сутності категорії «креативні регіони», розкрито ключові чинники їх формування та розвитку в умовах глобалізації. Визначено, яку роль відіграють креативні регіони у підвищенні міжнародної конкурентоспроможності провідних країн світу.

Біографія автора

Ірина Брикова, Канд. екон. наук, доцент кафедри міжнародної економіки Київського наці- онального економічного університету імені Вадима Гетьмана

Канд. екон. наук, доцент кафедри міжнародної економіки Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Посилання

Друкер П. Епоха разрыва: ориентиры для нашего меняющегося общества ∕ П.Друкер; пер. с англ. Б.Л. Глушака – М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 336 с.

Mokyr J., The Lever of Riches: Technological Creativity and Economic Progress. New York: Oxford University Press, 1990.

Florida, R. The Rise of the Creative Class, New York: Basic Books, 2002. – 434 p.

Creative Economy, UNCTAD, 2008.

Creative Economy, UNCTAD, 2010.

«The Creative Economy». Business Week Online, August 28, 2000, pp. www.businessweek.com/2000/00_35/b3696002.htm 1–5.

Howkins J. The Creative Economy. New York: Allen Lane, The Penguin Press, 2001.

New cluster concepts activities in creative industries. Produced for the European Commission Enterprise & Industry Directorate-General, 2010.

Barley S. The New World of Work. – London: British North American Committee, 1996. – 237 p.

Breschi, S, Lissoni, F. Knowledge Spillovers and Local Innovation Systems: A Critical Survey. – Industrial and Corporate Change 10 (4), 2001. – P. 975–1005.

Florida, R. The Rise of the Creative Class, New York: Basic Books, 2002. – 434 p.

Florida R. Europe in the creative age, 2004, 48 p.

European Competitiveness Index 2006-2007, Robert Huggins Associates, 2006, 39 p.

Сівачова О. Міжнародний аутсорсинг як виклик для світової торгової системи ∕ О. Сівачова, К. Карпова ∕∕ Міжнародна економічна політика: Наук. журнал. Вип. 6 ∕ Гол. редактор Д.Г. Лук’яненко. – К.: КНЕУ, 2007. – С. 138–168.

Florida R. Where the brains are? The Atlantic Monthly, October 2006, pp. 34–36.

European Competitiveness report 2010

European Cluster Observatory. Priority Sector Report: Creative and Cultural Industries, 2010

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті