Термоупругое напряженное состояние в тормозном барабане с зоной предразрушения при торможении колесной машины

Автор(и)

Ключові слова:

гальмівний барабан колесної машини, зона передруйнування, термопружний напружений стан, тріщиноутворення

Анотація

Розроблено розрахункову модель, в рамках якої  описується тріщиноутворення у барабані гальмівного механізму під дією температурних напружень під час гальмування автомобіля. Взаємодія берегів зони передруйнування моделюється введенням між ними ліній пластичного ковзання. Отримано співвідношення для визначення критичного значення інтенсивності теплової дії, за якої у барабані гальмівного механізму відбудеться тріщиноутворення.

Посилання

Mirsalimov, V. M. (2005). Nucleation of crack type defect in hub of contact pair, Matematicheskoe modelirovanie, 17, No. 2: 35–45. 2. Demkin, N. B., Ryzhov, E. V. (1981). Surface quality and contact details of cars, Moscow, Mechanical Engineering (in russian). 3. Thomas, T. R. (1982). Rough surfaces, London, Longman. 4. Parkus, H. (1959). Instationare warmes-pannungen, Wien, Springer. 5. Muskhelishvili, N. I. (1977). Some basic problems of mathematical theory of elasticity. Amsterdam: Kluwer. 6. Panasyuk, V. V., Savruk, M. P., Datsyshyn, A. P. (1976). The stress distribution around cracks in plates and shells, Kiev, Naukova Dumka.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-11

Номер

Розділ

Динаміка і міцність машин