Экологический аспект конкурентоспособности использования водорода в качестве топлива
Ключові слова:
водень, викиди СО2 транспортними засобами, екологія, європейські директиви щодо скорочення викидів СО2, конкурентоспроможність використання водню як паливаАнотація
Подано аналіз результатів досліджень викидів автотранспортними засобами при використанні різних видів палива в двигунах внутрішнього згоряння. Виявлено найбільш екологічно безпечне паливо з аналізу вуглеводневого палива і перспективних альтернатив застосування різних видів палива в автотранспорті. Розроблено методику скорочення викидів шкідливих речовин двигунами, яка базується на використанні водню на борту автомобіля як автономного виду палива , так і в суміші з різними видами палива.Посилання
Fulton L. Transport, Energy and CO2 : Moving Toward Sustainability // 3rd INTERNATIONAL TAXI FORUM–9 October 2009. – P. 25. 2. Cubbin D. R. The Health Costs of Motor – Vehicle – Related Air Pollution / D. R. Cubbin, M. A. Delucch / J. Transport Economics and Policy. – September 1999. – Vol. 33. – Part 3. – Р. 29. 3. Kozlov M. M. What breathes driver // Useful pages. – 1999. – Vol. 4. – P. 212. 4. Regulation (EC) № 443/2009 of the European Parliament and – of the Council setting emission performance standards for new passenger cars as part of the Community's integrated approach to reduce CO2 emissions from light – duty vehicles. – 23 April 2009. – P. 15. 5. Energy Technology Perspectives. Scenarios and Strategies to 2050. – Paris: International Energy Agency. – 2006. – 486 p. 6. Metallogidridnye Technology : Digest / Ed. V. V. Solovey and Yu. M. Matsevitogo. – Kharkov: IPMash them. Podgorny NAS of Ukraine. – 2009. – S. 37. 7. Kruten V. F. Prospects of hydrogen fuel for motor vehicles / V. F. Kruten, V. F. Kamenev // Conversion in mechanical engineering. – 1997. – № 6. – S. 73–79.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 С. О. Пилипенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи і передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензійного договору (угоди).
- Автори мають право самостійно укладати додаткові договори (угоди) з неексклюзивного поширення роботи в тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати в складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установи або на персональних веб-сайтах) рукопису роботи як до подачі цього рукопису в редакцію, так і під час її редакційної обробки, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії і позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).