Обзор зарубежных исследований по использованию водорода в качестве экологически чистого топлива в двигателях внутреннего сгорания
Ключові слова:
водень, світове енергоспоживання, альтернативні види палива, нормування викидів СО2 автотранспортом, споживання викопного виду паливаАнотація
Проаналізовано динаміку розвитку світового енергетичного ринку з урахуванням зростання чисельності населення. Розглянуто проблему викидів СО2 від згоряння вуглеводневих палив транспортними засобами. Висвітлено найбільш перспективні альтернативні види палива, що є похідними від інших ресурсів, відмінних від нафти. Проаналізовано відсоток потенційно застосовуваних альтернативних видів палива на автотранспорті. Шляхом дослідження цілого ряду факторів визначено, що водень – найбільш перспективне джерело енергії. Продемонстровано, що кінцева мета водневої технології передбачає витіснення викопних видів палива з автозаправного ринку, що є найкращим шляхом для забезпечення якнайшвидшого впровадження екологічно чистого енергоносія.Посилання
Population Division United States Census Bureau International Database. World population: 1950-2050. http://www.census.gov/ipc/www/idb/worldpopgraph.php
British Petroleum (June 2009). "BP statistical review of world energy". BP Annual Review.
Adeeb, Z. (2004). "Glycerol delignification of poplar wood chips in aqueous medium". Energy Educ Sci Technol 13 : 81 — 88.
Fulton, L. "Transport, Energy and CO2 : Moving Toward Sustainability" (9 October, 2009). 3rd INTERNATIONAL TAXI FORUM : 25.
McCubbin, D. R. and M. A. Delucch. (1999). "The Health Costs of Motor-Vehicle-Related Air Pollution". Journal of Transport Economics and Policy 33(3) : 253 — 286.
Regulation (EC) №443/2009 of the European Parliament and of the Council setting emission performance standards for new passenger cars as part of the Community’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles (23 April 2009) : 15.
Nanthagopal, K., R. Subbarao, T. Elango, P. Baskar and K. Annamalaı (2011). "Hydrogen Enriched Compressed Natural Gas-A Futuristic Fuel for Internal Combustion Engines". Thermal Science 15 ( 4) : 1145 — 115.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 С. О. Пилипенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи і передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензійного договору (угоди).
- Автори мають право самостійно укладати додаткові договори (угоди) з неексклюзивного поширення роботи в тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати в складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установи або на персональних веб-сайтах) рукопису роботи як до подачі цього рукопису в редакцію, так і під час її редакційної обробки, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії і позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).