СИНХРОНІЧНІСТЬ ЯК СПОСІБ ТВОРЧОЇ КОМУНІКАЦІЇ У СУЧАСНОМУ ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2014.148255Ключові слова:
синтез, синхронічність, мистецтво, поезія, танець, живопис, філософія, діалог культур, уява,Анотація
У статті розглядається питання синтетичного поєднання різних епох, країн, жанрів і видів мистецтва в сучасному творчому пізнанні світу і суспільних явищах на прикладі формування і реалізації пересувної художньої виставки іспанського художника А.Міро в Україні та Литві. Окреслено характерні риси, притаманні сучасному мистецтву, яке прагне вийти за рамки художніх полотен і простору галерей, залучаючи творчу енергію різних співавторів і використовуючи сучасні технології.
Посилання
Янушевич М.В. Синтез в искусстве Испании и его претворение в творчестве Ф. Гарсиа Лорки и М. де Фальи / Янушевич М.В. – Новосибирск: Новосибирская государственная консерватория им. М.И. Глинки, 2004. – 249 с.
Юнг К.-Г. Синхронистичность / Юнг К.-Г. – М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 1997. – 313 с.
Bauman Z. Moral Blindness: The Loss of Sensitivity in Liquid Modernity / Zygmunt Bauman, Leonidas Donskis. – Cambridge, UK: Polity Press, 2013. – 218 p.
Донскіс Л. Влада та уява /Леонідас Донскіс. – К.: Спадщина, 2012. – 277 с.
Буценко О.А. Малювати малярство / Олександр Буценко // Всесвіт. – 1989. – №5. – С. 162-172.
Буценко О.А. Антоні Міро /Олександр Буценко. – К.: Мистецтво, 1992. – 222 с.
Сарабьянов Д.В. Стиль модерн / Сарабьянов Д.В. – М.: Искусство, 1989. – 294 с.
Буценко О.А. Антоніо Ґадесу "Вітер народу" від Антоні Міро / Олександр Буценко. – Alcoi: Editorial Marfil S.A., 2012 – 48 с.
Донскіс Л. Європейська мова сучасного чуття / Леонідас Донскіс // Український тиждень. – 2012. –№ 34 (251). – 66 с.
Yanushevich M.V. Sintez v iskusstve Ispaniyi i yeho pretvorieniye v tvorchestve F. Garcia Lorki i M. De Falli. – Avtoreferat, Novosibirskaya gosudarstvennaya konservatoriya im. M.I. Glinki, Novosibirsk, 2004 – 249 s.
Yung K.G. Sinkhronistichnost. M.: Refl-buk, K.: "Vakler", 1997 – 218 s.
Bauman Z. Moral Blindness: The Loss of Sensitivity in Liquid Modernity / Zygmunt Bauman, Leonidas Donskis. – Cambridge, UK: Polity Press, 2013. – 218 p.
Donskis L. Vlada ta uyava. – K.: "Spadschyna", 2012 – 277 s.
Butsenko О.А. Maliuvaty maliarstvo / Oleksandr Butsenko // Vsesvit. – 1989. – №5. –S. 162-172.
Butsenko О.А. Antoni Miro / Oleksandr Butsenko. – К.: "Mystetstvo", 1992 – 222 s.
Sarabianov D.V. Stil modern. – М.: "Iskusstvo", 1989 – 294 s.
Butsenko О.А. Antonio Gadesu "Viter norodu" vid Antoni Miro / Oleksandr Butsenko. – Alcoi: Editorial Marfil S.A., 2012 – 48 s.
Donskis L. Yevropeiska mova suchasnoho chuttia / Leonidas Donskis // Ukrayinsky tyzhden. – 2012. – № 34 (251). – 66 s.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.