АНАЛІЗ БАГАТОВЕКТОРНОСТІ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ БРЕНДІВ В ІНДУСТРІЇ МОДИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2014.148274Ключові слова:
індустрія моди, марочний портфель, брендовий капітал, назва бренду, марка бренду,Анотація
У статті проводиться порівняльний аналіз формування дизайнерських брендів різних категорій залежно від того, на яку цільову споживацьку аудиторію націлена їх діяльність. У статті обґрунтовано, що на межі перетину сфер впливу різних категорій бренду утворюються комбіновані, або дифузні лінії розробки модного одягу, які поєднують у собі проектні та маркетингові переваги в межах єдиного "марочного портфелю". У дослідженні показано, що в умовах глобалізації сучасної індустрії моди пріоритетними для Будинків моди стають саме комбіновані дизайнерські бренди як засіб залучення найбільш широких верств споживачів і підвищення рівня успішності бренду.
Посилання
Косарева Е.А. Мода. ХХ век. Развитие модных форм костюма / Е.А. Косарева. – СПб.: Издательство "Петергургский институт печати", 2006. – 468с.: илл.
Линч А. Изменения в моде: причины и следствия / А. Линч, М. Штраус. – Минск: Гревцов Паблишер, 2009. – 280с.
Чуприна Н.В. Анализ роли масс-медиа в деятельности индустрии моды // Дизайн. Материалы. Технология. – СПб: СПбГУТД. – №3. – 2013. – С.103-107.
Чупріна Н.В. Аналіз модних продуктів як об’єктів індустрії моди / Н.В. Чупріна // Вісник ХДАДМ. – Харків, 2012. – Вип. 13. – С.68–71.
Kosareva E.A. Moda. ХХ vek. Razvitie modnykh form kostyuma / E.A. Kosareva. – SPb.: Izdatel'stvo "Petergurgskiy institut pechati", 2006. – 468s.: ill.
Linch A. Izmeneniya v mode: prichiny i sledstviya / A. Linch, M. Shtraus. – Minsk: Grevtsov Pablisher, 2009. – 280s.
Chuprina N.V. Analiz roli mass-media v deyatel'nosti industrii mody // Dizayn. Materialy. Tekhnologiya. – SPb: SPbGUTD. – №3. – 2013. – S.103–107.
Chuprina N.V. Analiz modnykh produktiv yak obiektiv industrii mody / N.V. Chuprina // Visnyk KhDADM. – Kharkiv, 2012. – Vyp. 13. – S.68–71.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.