КУЛЬТУРА ПРОВЕДЕННЯ ЦЕРЕМОНІАЛІВ У СВІТСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ середини ХVІ – середини ХVІІ століття
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2014.148280Ключові слова:
Річ Посполита, церемоніал, протокол, етикет, землі України середини ХVІ–ХVІІ століття,Анотація
Дослідження присвячено культурі проведення церемоніалів у світському суспільстві Речі Посполитої. Підкреслено роль дипломатів і послів за протоколом. Виявлено специфічні риси певних звичаєвих, обрядових розпорядків урочистих відправ. Проаналізовано типи одягу, які застосовувалися для репрезентаційних процедур у світському суспільстві Речі Посполитої середини ХVІ – середини ХVІІ століття.
Посилання
Бурдейна-Публіка Т. Становлення і розвиток професійних форм музичного життя Вінниччини як складової культури Подільського краю. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 26.00.01 – теорія та історія культури / Т. Бурдейна-Публіка. – Львів, 2009. – 22с.
Зуєв С. Сучасний культурний простір та семіотика музичного фестивалю (на матеріалах Харкова). Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.01 – теорія та історія культури / С. Зуєв. – Харків, 2007. – 18 с.
Пискач А. Фестивальний рух у культурному житті України кінця XX – початку XXI ст.: нефольклорні тенденції // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Зб.наук. праць. Рівне, 2011. – Вип. 17.
Хрома Г. Фольклорні фестивалі України і проблеми сценічного втілення фольклору / Г. Хрома // Вісник КНУКіМ: Зб. наук. праць. – Вип. 6. – К., 2002. – С.107–113.
Швед М. Тенденції розвитку міжнародних фестивалів сучасної музики в Україні на новому етапі (1990–2005 рр.). Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.01 – теорія та історія культури / М. Швед. – Львів, 2005. – 209 с.
Burdeina-Publika T. Stanovlennia i rozvytok profesiinykh form muzychnoho zhyttia Vinnychchyny yak skladovoi kultury Podilskoho kraiu. Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia kandydata mystetstvoznavstva. Spetsialnist 26.00.01 – teoriia ta istoriia kultury / T. Burdeina-Publika. – Lviv, 2009. – 22s.
Zuiev S. Suchasnyi kulturnyi prostir ta semiotyka muzychnoho festyvaliu (na materialakh Kharkova). Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia kandydata mystetstvoznavstva. Spetsialnist 17.00.01 – teoriia ta istoriia kultury / S. Zuiev. – Kharkiv, 2007. – 18 s.
Pyskach A. Festyvalnyi rukh u kulturnomu zhytti Ukrainy kintsia XX – pochatku XXI st.: nefolklorni tendentsii // Ukrainska kultura: mynule, suchasne, shliakhy rozvytku. Zb.nauk. prats. Rivne, 2011. – Vyp. 17.
Khroma H. Folklorni festyvali Ukrainy i problemy stsenichnoho vtilennia folkloru / H. Khroma // Visnyk KNUKiM: Zb. nauk. prats. – Vyp. 6. – K., 2002. – S.107–113.
Shved M. Tendentsii rozvytku mizhnarodnykh festyvaliv suchasnoi muzyky v Ukraini na novomu etapi (1990–2005 rr.). Dysertatsiia na zdobuttia naukovoho stupenia kandydata mystetstvoznavstva. Spetsialnist 17.00.01 – teoriia ta istoriia kultury / M. Shved. – Lviv, 2005. – 209 s.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.