Телевізійні танцювальні проекти Китаю у контексті популяризації хореографічного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2018.148281Ключові слова:
Танець, мистецтво, танцювальне шоу, глядачі, ЗМІ, "Dance Forest"Анотація
Мета статті – проаналізувати і довести роль танцювальних телевізійних шоу, зокрема "Dance Forest", в популяризації хореографічного мистецтва в Китаї. Методологія дослідження ґрунтується на теорії масових комунікацій з використанням загальнонаукових методів аналізу і синтезу, порівняння і т. д. Наукова новизна полягає в обґрунтуванні впливу танцювальних телешоу на формування стійкого інтересу до танців з використанням теоретичних постулатів однієї з теорії масової комунікації. Висновки. "Dance Forest" – перша успішна танцювальна телевізійна програма в Китаї. Шоу стало одним з орієнтирів розвитку сучасного китайського танцювального мистецтва, зокрема на телебаченні. Основним посилом шоу була орієнтація на привернення уваги до танцювального мистецтва за допомогою демонстрації соціальної рівності між селебріті і глядацькою аудиторією, представленою звичайними людьми. Основна концепція шоу ґрунтувалася на ідеї рівності "зірок" і пересічних людей. Основними засобами для вирішення цього завдання стало формування взаємної емпатії, що дозволило приховано зацікавити глядачів танцями. Отже, шоу "Dance Forest" – це класичний приклад втілення теорії масової комунікації, орієнтованої на аудиторію, в практиці китайських телевізійних програм. Воно суттєво сприяло популяризації танцювального мистецтва серед широкої громадськості, розвинуло і по-новому ре-формувало танцювальні телевізійні програми в Китаї в подальшому.
Посилання
Zhao, Xiaoding (2009). The complementarity and interaction between theatrical dance and TV dance. Journal of Art College of Inner Mongolia University [in Chine].
Kong, Weiwei (2015). Research on the Chinese dance variety show. Huazhong University of Sci-ence and Technology [in Chine].
LiLan (2005). Strategic analysis of the value chain and core competitiveness of TV media indus-try. TV Research [in Chine].
McGuire, W.S. (1969).The Nature of Attitudes and Attitude Change. In: The Handbook of Social Psychology (ed. by G.Lindzey & E.Aronson) [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.