ЧАС І ПРОСТІР ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІЗНАННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2020.221366Ключові слова:
час, простір, простір картини, аксонометрія, перспектива, зворотна перспектива, перцепція, постімпресіонізм, кубізм, науковий живопис.Анотація
Мета дослідження – проаналізувати комплексні координати просторових побудов деяких творів образотворчого мистецтва на основних етапах їх розвитку з акцентуванням на важливості методу вирішення просторових завдань, повʼязаних з творчою роботою з метою їх практичного застосування. Методологія статті ґрунтується на застосуванні таких наукових методів, як історичний, аналітичний, структурний, а також метод трансформацій, що спонукає керуватись системним аналізом проблем простору в образотворчому мистецтві, що властивий різним епохам. Наукова новизна полягає в дослідженні сучасних підходів до проблем визначення просторових побудов в навчальному і творчому процесі від реалістичного академічного мислення до можливих трансформацій в стилізацію за обраним фахом в Київській державній академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука. Висновки. Проведений аналіз дає змогу прослідкувати та глибше зрозуміти специфічні особливості існуючого досвіду просторових побудов у сфері образотворчого мистецтва. Висвітлено історичні причини на основі аналізу наукових джерел для реалізації програми мистецької концепції в навчальному процесі. В контексті творчих реалій часу де якісне навчання в опануванні творчого методу є визначальним.Посилання
Bolotov, B. (2016). 40 phenomena of Bolotov. M.: TM "ID" Lotos ", 293. [in Russian]
Florensky P. (1966). Selected works on art. Moscow: Fine Art "Center for the Protection and Restoration of Heritage Priest Pavel Florensky. [in Russian]
Archimandrite Raphael. (1997). On the language of the Orthodox icon. Satis, St. Petersburg, 4-19. [in Russian]
Rauschenbach B.V. (1980). Spatial constructions in painting, Nauka Publishing House, 3-41. [in Russian]
Molchanov L.V. (1983). The space of the world and the space of the picture. Moscow: Soviet artist. [in Russian]
Erokhin S. V. (2012). Theory and practice of scientific art, S. V. Erokhin. M.: MIEE, 157. [in Russian]
Vasyutinsky N. (1990). Evrika. The golden proportion. Moscow. "Young Guard," 5.
Gompertz W. (2017). What Are You Looking At?, ArtHuss. [in Ukrainian]
1969-2019 CONSKHU-50. (2019). Kyiv.
Favorskyб V.A. (1986). About art, about a book, about an engraving. Moscow, "Book," 47, 60. [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.