ГРАФІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕКСТУ ДРУКОВАНИХ РЕКЛАМНИХ ВИДАНЬ

Автор(и)

  • Kateryna Tyshkevych
  • Mykola Kuzminets

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2020.222372

Ключові слова:

рекламне повідомлення, друкована продукція, видання, графіка, дизайн.

Анотація

Мета дослідження – проаналізувати побудову, структурні компоненти сучасного рекламного тексту, а також основні вимоги щодо написання друкованих рекламних повідомлень. Методологія дослідження. Досліджуючи побудову сучасної реклами, було використано загальнонаукові методи: спостереження, описовий метод, структурний аналіз рекламних повідомлень, метод класифікації. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному аналізі побудови друкованих рекламних повідомлень. Виділено основні структурні елементи текстів, з’ясовано правила їх написання та визначено найбільш уживані конструкції рекламних текстів. Висновки. Графічна організація тексту друкованих рекламних видань може бути виготовлена за різними формами. Проте слід виокремити групи продукції за ознакою подібності процесів виробництва. Наприклад, рекламна листівка, буклет, плакат, проспект, каталоги, листівки, різні види календарів, акцидентна продукція. Реклама в газетах і журналах користуються популярністю у підприємців, фізичних/юридичних осіб та рекламних агентств, оскільки ця друкована продукція багато разів перечитується та переглядається. У додатках та кольорових вклейках газет та журналів можна точно відзначити, для якої цільової аудиторії вони призначені. Така сегментація попиту на цільові групи підвищує ефективність реклами, оскільки на рекламне повідомлення реагує саме той споживач, якому воно було адресовано. Підвищення вимог, які висуваються замовником до друку рекламної продукції, зумовлює необхідність чотирифарбового друку зі застосуванням швидких, гнучких систем друку з максимальною автоматизацією кожного виробничого етапу, що гарантує підвищення якості друкованої рекламної продукції. Складаючи рекламний текст, треба пам'ятати, що його має позитивно сприйняти конкретна людина. Реклама повинна нагадувати відверту розмову, яка завжди викликає позитивну емоцію. Текст необхідно викладати простими реченнями, не використовуючи спеціалізовані терміни та складні пропозиції, які включають кілька думок, тез, аргументів і дієприслівникових зворотів. У рекламному тексті одна фраза повинна містити одну думку, а графічні константи підтверджувати думку автора рекламного повідомлення.

Посилання

Shevchenko V. (2014).Features of application and functionality of pictorial language in print media. Medíaprostír, 6, 15-20 [in Ukrainian].

Kaftandzhiev H. (1995). Texts of print advertising. Moscow: Smysl [in Russian].

Ogilvy D. (2006). Ogilvy about advertising. Moscow: Eksmo Publishing House [in Russian].

White, Ian W. (2011). Editing by Design: A Practical Design for Designers, Art Directors, and Editors. Moscow: OOО Izdatel'skiy dom «Universitetskaya kniga» [in Russian].

Knabe G.A. (2006). Encyclopedia of the designer of printed products. Professional work. Moscow: Izdatel'skiy dom «Vil'yams» [in Russian].

Sbitnova N. F., Ismaylova M. S. (2018). Save the visual-figurative typography in the design of polygraphic images of 1910-1935 years Traditsíí̈ í novatsíí̈ u vishchíy arkhítekturno- khudozhníy osvítí: zb. nauk. Prats, 6., 12-19 [in Ukrainian].

Polikha L. (2011). Graphic constants of serial advertising as an effective way of communication. Tele- ta radíozhurnalístika, 10, 173–177 [in Ukrainian].

Khrushkova O. A. (2015). Advertising text as a component of the commune (functional types of advertising texts in Dnipropetrovsk). Naukoviy vísnik Mízhnarodnogo gumanítarnogo uníversitetu. Ser.: Fílologíya, 18. Vol. 1, 46-49 [in Ukrainian].

Golubnik T. S. (2016). Drukovana advertising as a kind of polygraphic products. Scientific papers, 2 (53), 105-111[in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-30

Номер

Розділ

Дизайн