ВІЗУАЛЬНІ ЗАСОБИ КОМІКСУ В СТВОРЕННІ РЕКЛАМНО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Анотація
Мета роботи – розкрити використання у рекламі візуальних засобів коміксу у створенні рекламно- поліграфічної продукції, переконати у доцільності їхнього використання шляхом аргументації даного твер- дження. Методологія дослідження базується на комплексному аналізі коміксу як джерела нестандартних візуа- льних засобів, характерних для нього, та принципів їхнього використання у створенні рекламно-поліграфічної продукції. Наукова новизна полягає у розкритті візуальних засобів коміксу як таких, які можливо використо- вувати у створенні рекламно-поліграфічної продукції, а також аргументації доцільності такого використання та низці практичних рекомендацій застосування візуальних засобів коміксу у створенні рекламно-поліграфічної продукції. Висновки. Застосування візуальних засобів коміксу здатне внести у створення друкованих зразків реклами цікавість та новизну, які неодмінно привернуть увагу та захоплять потенційного споживача. Отже, ва- рто розвивати такий метод створення об‘єктів рекламно-поліграфічної продукції.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.