ВІЗУАЛЬНІ ЗАСОБИ КОМІКСУ В СТВОРЕННІ РЕКЛАМНО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Марта Медзик

Анотація

Мета роботи – розкрити використання у рекламі візуальних засобів коміксу у створенні рекламно- поліграфічної продукції, переконати у доцільності їхнього використання шляхом аргументації даного твер- дження. Методологія дослідження базується на комплексному аналізі коміксу як джерела нестандартних візуа- льних засобів, характерних для нього, та принципів їхнього використання у створенні рекламно-поліграфічної продукції. Наукова новизна полягає у розкритті візуальних засобів коміксу як таких, які можливо використо- вувати у створенні рекламно-поліграфічної продукції, а також аргументації доцільності такого використання та низці практичних рекомендацій застосування візуальних засобів коміксу у створенні рекламно-поліграфічної продукції. Висновки. Застосування візуальних засобів коміксу здатне внести у створення друкованих зразків реклами цікавість та новизну, які неодмінно привернуть увагу та захоплять потенційного споживача. Отже, ва- рто розвивати такий метод створення об‘єктів рекламно-поліграфічної продукції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07