YOUTUBE ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ З АУДИТОРІЄЮ УКРАЇНСЬКИХ ФІЛЬМІВ, ЯКІ ВИХОДЯТЬ У КІНОПРОКАТ
Анотація
Мета роботи – вивчити YouTube як засіб комунікації з аудиторією українських фільмів, які виходять у кінопрокат, і визначити, чи існує зв’язок між кількістю переглядів трейлерів і промоційних відео українських фільмів на YouTube і відвідуваністю цих фільмів в кінопрокаті. Методологію дослідження засновано на якісному аналізі трейлерів і промоційних відео українських фільмів і статистичному аналізі кореляції між кількістю переглядів цих відео й кількістю глядачів цих фільмів у перший вікенд їх українського кінопрокату (завдяки розрахунку коефіцієнту кореляції Пірсона та коефіцієнту детермінації). Наукова новизна дослідження полягає в тому, що такий якісний та кількісний аналіз для українських фільмів проведено вперше. Висновки. Існує прямий зв’язок між кількістю переглядів промоційних матеріалів українських фільмів на YouTube і кількістю глядачів цих фільмів у перший вікенд їх українського кінопрокату. Рівень YouTube-популярності промоційних матеріалів українських фільмів може бути використаний для прогнозування відвідуваності цих фільмів у перший вікенд їх кінопрокату в Україні.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.