YOUTUBE ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ З АУДИТОРІЄЮ УКРАЇНСЬКИХ ФІЛЬМІВ, ЯКІ ВИХОДЯТЬ У КІНОПРОКАТ

Автор(и)

  • Сергій Васильєв

Анотація

Мета роботи – вивчити YouTube як засіб комунікації з аудиторією українських фільмів, які виходять у кінопрокат, і визначити, чи існує зв’язок між кількістю переглядів трейлерів і промоційних відео українських фільмів на YouTube і відвідуваністю цих фільмів в кінопрокаті. Методологію дослідження засновано на якісному аналізі трейлерів і промоційних відео українських фільмів і статистичному аналізі кореляції між кількістю переглядів цих відео й кількістю глядачів цих фільмів у перший вікенд їх українського кінопрокату (завдяки розрахунку коефіцієнту кореляції Пірсона та коефіцієнту детермінації). Наукова новизна дослідження полягає в тому, що такий якісний та кількісний аналіз для українських фільмів проведено вперше. Висновки. Існує прямий зв’язок між кількістю переглядів промоційних матеріалів українських фільмів на YouTube і кількістю глядачів цих фільмів у перший вікенд їх українського кінопрокату. Рівень YouTube-популярності промоційних матеріалів українських фільмів може бути використаний для прогнозування відвідуваності цих фільмів у перший вікенд їх кінопрокату в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07

Номер

Розділ

Мистецтвознавство