БАЛЬНА ХОРЕОГРАФІЯ В СУЧАСНОМУ МЕДІЙНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Тетяна Павлюк

Анотація

Метою статті є дослідження синтезу бального танцю та медіа індустрії. Методологія дослідження базується на принципах об’єктивності, історизму, багатофакторності, системності, комплексності, розвитку та плюралізму, а для досягнення мети – використані методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна. Виявлено взаємозв’язки та взаємовпливи хореографічного мистецтва та засобів масової інформації в історичній ретроспективі; окреслено перспективи розвитку комерційної бальної хореографії в умовах сучасного медійного простору. Висновки. Внаслідок популяризації традиційних танцювальних форм відбувається їх трансформація  відповідно до умов масової медійної культури. Прикладом цього є  активний розвиток комерційної бальної хореографії – створення спеціальних танцювальних постановок для кіноіндустрії, реклами, fashion-шоу, музичних кліпів відео формату, різноманітних телевізійних програм, переважно у форматі реаліті та ін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07

Номер

Розділ

Мистецтвознавство