УКРАЇНСЬКІ НАЦІОНАЛЬНІ МОТИВИ В ПРЕЗЕНТАЦІЙНИХ ПЛАКАТАХ

Автор(и)

  • Анна Юрчик

Анотація

Мета дослідження полягає у розробці особливостей презентаційного плакату до певного друкованого видання на базі підкреслення і акцентуації національної культури. Методологія дослідження. Задля досягнення поставленої мети були застосовані наступні методи дослідження: описовий, порівняльний методи, функціональний аналіз, методи систематизації, узагальнення досліджувальної проблеми, конкретності, використано праці з дизайну та моделювання. Наукова новизна полягає у тому що проведено аналіз наукового дослідження плакату і застосування його у розповсюдженні культури українського  мистецтва через презентацію книжкового видання національного спрямування. Висновки. На сьогоднішній день презентаційний плакат (або афіша) є важливим елементом зовнішньої реклами, у якого є незаперечні переваги і закони побудови що будуються, що будуються на гармонії, акценту, єдності, опозиції, та балансу. Водночас презентаційний плакат – це одне з дуже активних форм популяризації будь якого заходу чи події.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07

Номер

Розділ

Студії молодих вчених