МЕНЕДЖЕРСЬКИЙ АСПЕКТ МІСІОНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ О. СКРЯБІНА
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2021.238630Анотація
Мета роботи — виявити історико-культурну специфіку місіонерської діяльності О. Скрябіна щодо ознак музичного менеджменту як ціннісного, творчого явища духовної культури, що має практичну реалізацію в умовах соціокультурної взаємодії. Методологія включає в себе аналітичний, порівняльно-історичний і жанрово-номінативний музикознавчі підходи, обумовлені естетико-культурологічними та філософськими позиціями, як це маємо в роботах П. Валері, О. Лосєва, Л. Сабанєєва, в дисертаціях Д. Андросової, В. Батанова, Лю Бінцяна та ін. Методологічні основи дослідження складають теорія пізнання, філософські принципи діалектики єдності і взаємодії об'єкта і суб'єкта, загального і одиничного, духовного і матеріального, культурологічного та історичного. Наукова новизна полягає у розрізненні історико-культурних особливостей музичного менеджменту у місіонерських зусиллях О. Скрябіна, скерованих християнсько-ісихастськими стимулами його світоглядних настанов, які живили як творчо-практичну діяльність геніального митця, так і організаційно-миротворчі зусилля на захист «інтелектуального Переродження» людей у період кривавих реалій Першої світової війни. Висновки. Визначена християнсько-ісихастська ґенеза світоглядних основ О. Скрябіна, що надавала рис музичному менеджменту організаційно-управлінських принципів, детермінованих національним менталітетом потреби «спасіння людства» через релігійне єднання в екуменічно-розширювальному тлумаченні планетарно-значущих акцій («релігаре» – зв’язок). Ціннісно-смислове навантаження організаційно-управлінських засобів О.Скрябін вбачав у відправі Містерії як планетарно-об’єнуючого чинника, попри соціально-політичний розбрат, викликаний Першою світовою війною. Вказані позахудожні показники місіонерської активності О. Скрябіна демонструють парадигмальну складову поєднань творчо-практичної і організаційно-виховної, теоретично-культуротворчої та ін. діяльності в особі видатних особистостей минулого століття, феномен яких зазначений в «системі Леонардо да Вінчі» П. Валері як визначальний індекс психологічної настанови творчої особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.