Маркетингові і PR-комунікації в контексті просування театральної установи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2022.270541

Анотація

Мета роботи – сформувати стратегію маркетингового і PR-розвитку «Театру Корифеїв» у місті Кропивницький. Методологія. Щоб вирішити завдання дослідження, було використано загальнонаукові методи: аналіз, узагальнення, опис, порівняльно-порівняльний (вивчення теоретичних засад дослідження); конкретнонаукові: структурний, системний, метод включеного спостереження, опитування (анкетування), ситуаційного аналізу (написання практичної частини дослідження). Наукова новизна полягає в представленні практичних рекомендацій щодо конструювання і реалізації стратегії маркетингових і PR-комунікацій для «Театру Корифеїв» для залучення нових глядачів і популяризації діяльності театру в суспільстві. Культурно-дозвіллєва діяльність сприймається як процес створення умов мотиваційного вибору особистістю предметної діяльності, що визначається її потребами та інтересами. З розвитком ринкових відносин культурно-дозвіллєва діяльність впритул наблизилася до маркетингових технологій, основу яких становить проблема пошуку та задоволення потреб окремих громадян чи громадських груп. Особливої актуальності набувають питання вдосконалення системи просування театральних послуг у вигляді маркетингових і PR-комунікацій, що дає змогу зосередити наявні обмежені ресурси організацій на основних стратегічних напрямах завоювання цільових сегментів ринку за умов посилення конкуренції. При цьому на перший план виходить завдання просування театрального продукту, що на сьогодні є одним з найбільш перспективних видів ділової активності для закладів театральної сфери, які прагнуть залишитися на соціокультурному ринку. Висновки. Проаналізовано ринок театральних послуг, які надає «Театр Корифеїв» та умови конкурентного середовища, досліджено ціноутворення в театральній сфері, розроблено систему впровадження маркетингу і PR в роботу театру та надано рекомендації щодо рекламної і PR-політики театру.

Ключові слова: театр, маркетинг, комунікація, PR, соціокультурна сфера, дозвілля, вистави.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-15

Номер

Розділ

Культурологія