Маркетингові і PR-комунікації в контексті просування театральної установи
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2022.270541Анотація
Мета роботи – сформувати стратегію маркетингового і PR-розвитку «Театру Корифеїв» у місті Кропивницький. Методологія. Щоб вирішити завдання дослідження, було використано загальнонаукові методи: аналіз, узагальнення, опис, порівняльно-порівняльний (вивчення теоретичних засад дослідження); конкретнонаукові: структурний, системний, метод включеного спостереження, опитування (анкетування), ситуаційного аналізу (написання практичної частини дослідження). Наукова новизна полягає в представленні практичних рекомендацій щодо конструювання і реалізації стратегії маркетингових і PR-комунікацій для «Театру Корифеїв» для залучення нових глядачів і популяризації діяльності театру в суспільстві. Культурно-дозвіллєва діяльність сприймається як процес створення умов мотиваційного вибору особистістю предметної діяльності, що визначається її потребами та інтересами. З розвитком ринкових відносин культурно-дозвіллєва діяльність впритул наблизилася до маркетингових технологій, основу яких становить проблема пошуку та задоволення потреб окремих громадян чи громадських груп. Особливої актуальності набувають питання вдосконалення системи просування театральних послуг у вигляді маркетингових і PR-комунікацій, що дає змогу зосередити наявні обмежені ресурси організацій на основних стратегічних напрямах завоювання цільових сегментів ринку за умов посилення конкуренції. При цьому на перший план виходить завдання просування театрального продукту, що на сьогодні є одним з найбільш перспективних видів ділової активності для закладів театральної сфери, які прагнуть залишитися на соціокультурному ринку. Висновки. Проаналізовано ринок театральних послуг, які надає «Театр Корифеїв» та умови конкурентного середовища, досліджено ціноутворення в театральній сфері, розроблено систему впровадження маркетингу і PR в роботу театру та надано рекомендації щодо рекламної і PR-політики театру.
Ключові слова: театр, маркетинг, комунікація, PR, соціокультурна сфера, дозвілля, вистави.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.