Трансформація змісту та образу в китайському рекламному плакаті ХХ ст.
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2023.286787Анотація
Метою роботи є аналіз та розкриття змін, які відбулися в китайському рекламному плакаті протягом ХХ століття. Робота спрямована на встановлення зв’язків між культурно-політичним контекстом та образно-змістовим наповненням повідомлень у рекламних плакатах. Методологія дослідження передбачає використання загальнонаукових та спеціальних методів. Історичний аналіз залучено для розуміння історико-культурних процесів ХХ ст. та їх впливу на розвиток рекламних плакатів в різні періоди. Контент-аналіз для аналізу змісту та образів рекламних плакатів різних періодів та визначення основних тем та ідей, які вони висловлюють. Семіотичний аналіз застосовано для вивчення знаків та символів у рекламних плакатах; порівняльний аналіз для виявлення змістових і візуальних відмінностей рекламних плакатів протягом ХХ ст. Наукова новизна роботи полягає у вияві відмінностей у змісті та образах китайських рекламних плакатів у різні періоди політичної історії Китаю ХХ століття. Простежено взаємодію між образами ідеологічних повідомлень політичної та соціальної пропаганди та комерційної реклами. Висновки. Виявлено, що рекламний плакат ХХ століття є важливою складовою культурної та історичної спадщини Китаю та відображає зміни в політичному, соціальному та культурному контексті країни. Показано, до рекламні плакати, використані як засіб пропаганди у різні періоди ХХ ст. з часом стали менш ідеологізованими та більше спрямованими на комерційну популяризацію товарів і послуг. Образно-змістова характеристика та графічна мова рекламного плакату також зазнала змін, а гібридизація у формуванні рекламного образу, базована на принципах пропагандистської іконографії та нових маркетингових стандартів у комерційних оголошеннях 1980–1990-х рр. поступово дала місце новим візуальним рекламним формам.
Ключові слова: Китай, рекламний плакат, пропаганда, ідеологічний вплив, комерційна реклама, образ, зміст.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.