ВИСТАВА «В САДУ СВІТЛА» ТЕАТРУ-СТУДІЇ «МІСТ» ЗА ТВОРАМИ Г. СКОВОРОДИ: СМИСЛОВІ КОНЦЕПТИ ТА МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНЕ РІШЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-2180.34.2018.191150Анотація
Метою статті є дослідження ролі музики у виставі «В Саду світла» за творамиГ. Сковороди в постановці Театру-студії «МІСТ» (Київ) у її зв’язку із смисловими
концептами дії. Методологія дослідження полягає у застосуванні історико-культурного
підходу, а також використанні методів аналізу, співставлення та узагальнення, які
дозволили розглянути музичну канву у її зв’язках із основними ідеями вистави. Наукова
новизна. Вперше розглядається вистава «В Саду світла» з позицій єдності драматичної дії
та музики, що відтворює атмосферу та естетику доби бароко мистецькими засобами.
Висновки. Смислові концепти вистави нерозривно пов’язані із музикою, яка є смисловим
контрапунктом дії, виявляє емоційно-чуттєвий стан персонажів, супроводжує дію,
відтворює атмосферу епохи та організовує метро-ритміку акторської пластики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-01-09
Номер
Розділ
Театр та екранні мистецтва
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Олена Левенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.