СЕГМЕНТАЦІЯ АРТ-РИНКУ В МАРКЕТИНГУ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-2180.39.2021.238676Анотація
Мета роботи. Дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій за допомогою сегментації ринку в маркетингу образотворчого мистецтва. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати процеси сегментування ринку образотворчого мистецтва з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва від митця до споживача. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про технології сегментації ринку мистецтва. У статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при сегментації ринку образотворчого мистецтва. Зазначено, що в маркетингу образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології сегментації арт-ринків та технології позиціонування творів мистецтва. Сегментація арт-ринків дає можливість високоефективно виділяти та систематизувати групи споживачів, та шанувальників творів образотворчого мистецтва у відповідності з їхніми цілями та мотиваціями. Висновки. Проведений у статті аналіз проблем використання традиційних маркетингових технологій у маркетингу мистецтва дає підстави констатувати, що такі технології на арт-ринку використовуються, але вони суттєво відрізняються від інших ринкових сфер. Слід зазначити, що технологія сегментування ринку достатньо активно використовується на арт-ринку в роботі музеїв, галерей, аукціонів. Технологія сегментування ринку дає можливість регулювати процеси виникнення та задоволення попиту на художні твори та їх реалізацію.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.