Продюсерська діяльність у ринкових умовах: особливості та шляхи оптимізації

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.40.2021.250384

Анотація

Мета роботи – обґрунтування теоретичних положень особливостей виробництва культурно-мистецького продукту у сучасному арт-просторі. Методологія дослідження базується на принципах логічного підходу. Застосовано компаративний та міждисциплінарний підходи. Наукова новизна полягає в окресленні основних чинників, що визначають ефективність продюсерської діяльності, актуалізують і стимулюють науковий дискурс щодо методів управління культурною сферою, розкривають особливості і шляхи оптимізації створення, пропонування і продюсування саме тих проєктів, які демонструють значні переваги продюсера перед конкурентами, заохочуючи створення в Україні редукованого ринку культурних послуг. Висновок. Глибока й різнобічна модернізація арт-сфери вимагає пошуку нових підходів до оптимізації продюсування контенту. Оптимізація продюсерської діяльності зорієнтована на структурування витрат культурно-мистецького проєкту шляхом поглиблення, розширення й оновлення професійних знань, умінь і навичок та практичного досвіду продюсера. Продюсерська діяльність є багатокомпонентним процесом, у якому задіяні фінансові, технічні, правові та трудові ресурси. Всі означені компоненти так чи інакше пов’язані з творчістю. Для того, щоб культурно-мистецький проєкт був конкурентоспроможним, необхідно враховувати такі чинники, як: діджиталізація споживацької аудиторії, смаки споживацької аудиторії; критика контенту.

Ключові слова: продюсер, продюсерська діяльність, продюсерський проєкт, арт-менеджмент, арт-індустрія, арт-ділер, арт-бізнесмен, оптимізація продюсерської діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-30

Номер

Розділ

Музичне мистецтво