Засоби виразності в рекламному аудіовізуальному творі

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.41.2022.262978

Анотація

Мета роботи:  дослідити особливості використання засобів виразності та принципи їх синтезу й монтажу в аудіовізуальних творах та аналіз їх реалізації в сучасній аудіовізуальній рекламі. Методологія дослідження полягає в застосуванні методів спостереження, аналізу та теоретичного узагальнення даних практичної діяльності в галузі аудіовізуального мистецтва. Наукова новизна полягає в узагальненні різновидів телевізійної аудіовізуальної реклами, що ділиться за видами: соціальна реклама з національно-патріотичною символікою, соціально-побутова та комерційна музично-іміджева реклама. Розкрито систему засобів художньої виразності аудіовізуальних творів та охарактеризовано візуальні засоби й музично-мовну структуру, де уточнено функції музики, шумів і мови в телевізійних рекламних аудіовізуальних творах. Висновки. Аудіовізуальна телевізійна реклама на сьогодні найпопулярніший витвір кіномистецтва. Завдяки різного стилістичного направлення аудіовізуального твору всі засоби виразності дотримуються певного образу. Синтез візуальної та музично-звукової партитури та весь комплекс засобів виразності додають аудіовізуальному твору насиченості та яскравої палітри, що створює сильний вплив на глядача та неймовірне враження.

Ключові слова: рекламні аудіовізуальні твори, рекламні відеоролики, засоби виразності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-26

Номер

Розділ

Музичне мистецтво