ДЖАЗ У ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРІВ КРИМУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-2180.0.2019.281213

Ключові слова:

музика кримських композиторів, джаз, фольклор, етноджаз, джазові фестивалі, А. Рефатов, А. Караманов, Е. Ізмайлов, Д. Каріков, Е. Сарихаліл, У. Бекіров, М. Шоренков.

Анотація

Метою роботи є аналіз творчого доробку композиторів Криму, які зверталися до музичного напрямку
«джаз» та сприяли становленню та розвитку етноджазу у музиці кримських композиторів. Методологія дослідження. У статті використано аналітичний метод, що дозволив виокремити у творчості митців джазові композиції. На основі порівняльного аналізу стало можливим зіставити особливості роботи різних композиторів у даному напрямку та узагальнити основні положення. Наукова новизна. Вперше у науковому дослідженні аналізується окремий аспект творчості композиторів Криму ― джазові твори. Підкреслюється характерна ознака джазових творів більшості кримських митців ― створення їх на межі традиції та новаторства із залученням багатого та самобутнього національного фольклору (етноджаз). Висновки. Інтерес до фольклору, зокрема кримськотатарського, в останні десятиліття не лише не зник, але й набирає обертів, особливо у творчості молодих композиторів. Можна сказати, що сьогодні виросла плеяда молодих та неймовірно талановитих композиторів, котрі у своїй творчості звертаються до джазових обробок музичного фольклору кримських татар, з одного боку, відроджуючи ці народні традиції, та, з іншого, збагачуючи ними сучасну академічну музику.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-31

Номер

Розділ

Музикознавство