МОНЕТАРНА ПОЛІТИКА В РАМКАХ ІНФЛЯЦІЙНОГО ТАРГЕТУВАННЯ: УРОКИ ВІД ПРОМИСЛОВИХ КРАЇН ТА КРАЇН, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ
Ключові слова:
інфляційне таргетування, грошово-кредитна політика, цінова стабільність, Центральний банкАнотація
Стаття присвячена питанням інфляційного таргетування(далі ІТ), що розглядається як оптимальна стратегія грошово-кредитної політики з досягнення цінової стабільності, аспектів і передумов для впровадження даного режиму. У статті аналізуються вигоди і втрати застосування режиму інфляційного таргетування, а також вивчається досвід деяких розвинених країн і країн, що розвиваються, щодо застосування ІТ. Зростаюча кількість емпіричних досліджень показує, що прийняття інфляційного таргетування є корисним для країн, яким необхідно підвищити рівень довіри. Автори також пропонують розглянути можливість переходу на ІТ в Узбекистані. У довгостроковій перспективі, без шкоди для мети забезпечення стабільності цін, країни можуть досягти й інших цілей: висока зайнятість, економічне зростання, стабільність фінансових і валютних ринків, стабільність процентних ставок.Посилання
Mishkin, F. S. (2004). Can inflation targeting work in emerging market countries?. Cambridge, Mass.: National Bureau of Economic Research.
Benati, L., & Goodhart, Ch. (2010). Monetary Policy Regimes and Economic Performance: The Historical Record, 1979-2008. In B. M. Friedman, & M. Woodford (Eds.), Handbook of Monetary Economics (Volume 3, pp. 1159–1236). Amsterdam: Elsevier.
Svensson, Lars E. O. (2010). Inflation Targeting. In B. M. Friedman, & M. Woodford (Eds.), Handbook of Monetary Economics(Volume 3, pp. 1237–1302). Amsterdam: Elsevier.
Haldane, A. (1999). Targeting Inflation: The United Kingdom in Retrospect. In M. I. Blejer, A. Ize, A. M. Leone, & S. Werlang (Eds.), Inflation Targeting in Practice. Strategic and Operational Issues and Application to Emerging Market Economies (pp. 52-59). International Monetary Fund.
Freedman, Ch., & Laxton, D. (2009). Why Inflation Targeting? Retrieved from
http://www.imf.org/external/pubs/ft/wp/2009/wp0986.pdf.
Batini, N., & Laxton, D. (2005). Under what conditions can inflation targeting be adopted? The experience of emerging markets. Retrieved from http://www.bcentral.cl/estudios/documentos-trabajo/pdf/dtbc406.pdf.
United Nations. (2014). World Economic Situation and Prospects 2014.Retrieved from http://www.un.org/en/development/desa/policy/wesp/wesp_current/2014Chap1_en.pdf.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).