ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТРЕБИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ РИНКОВОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Олена Іванівна Зайцева Херсонський національний технічний університет, Україна
  • Катерина Володимирівна Самойленко Херсонський національний технічний університет, Україна

Ключові слова:

інформація, інформаційні технології, туристичний продукт, якість

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність використання інформаційних технологій в управлінні туристичними підприємствами. Досліджено вплив інформаційних технологій на якість туристичного продукту. Проведено SWOT-аналіз можливостей і загроз при розробці глобальної туристичної інформаційної системи. Запропоновано модель використання інформаційних технологій для забезпечення якості туристичних послуг.

Біографії авторів

Олена Іванівна Зайцева, Херсонський національний технічний університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу

Катерина Володимирівна Самойленко, Херсонський національний технічний університет

аспірант кафедри менеджменту та маркетингу

Посилання

Виноградова О. В. Вплив інформаційно-технологічного фактору на конкурентоспроможність українських послуг на світовому ринку. Ч.1. / О. В. Виноградова. – К: ІМВ КНУ, 2003. – С.167–169.

Мельниченко С. В. Інформаційні технології в туризмі: теорія, методологія, практика: [монографія] / С. В. Мельниченко. – К. : КНТEУ, 2008. – 493 с.

Миронов Ю. Б. Інтернет-технології в туризмі/ Ю. Б. Миронов // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. – 2004. - Т. 2, Вип. 194. – С. 457-464.

Ткаченко Т. І. Управління якістю готельних послуг: монографія/ Т. І. Ткаченко, С. В. Мельниченко, М. В. Новак. – К. : КНТEУ, 2006. – 234 с.

Губанова О. В. Управление, прогнозирование, информационные технологии в сервисной деятельности. Ч. 4 / О. В. Губанова, Т. Ю. Новгородцев, С. В. Чупров. – Иркутск: ИГЭА, 2001. – 286 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка та управління національним господарством