SERVICE ATTRACTORS AS A CONDITION OF SPA-RESORT AND HEALTH IMPROVING ENTERPRISES’ QUALITY SERVICE FORMING

Authors

  • Надія Іванівна Ведмідь Київський національний торговельно-економічний університет,

Keywords:

attractor service, service occupancy, spa-resort and health improving services, quality of service, standard of customer satisfaction

Abstract

The article discloses the nature of the terms ‘service attractor’ and ‘spa-resort and health improving service occupancy’. The author suggests the model of service quality dynamics and its satisfaction standard that allow for required target demand supply of spa-resort and health improving services.

Author Biography

Надія Іванівна Ведмідь, Київський національний торговельно-економічний університет

Кандидат економічних наук, докторант, доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету

References

Стратегічний розвиток туристичного бізнесу : монографія / [Т. І. Ткаченко, С. В. Мельниченко, М. Г. Бойко та ін.]; за заг. ред. А. А. Мазаракі. – К. : КНТЕУ, 2010. – 596 с.

Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу : монографія / Т. І. Ткаченко. – К. :КНТЕУ, 2006. – 537 с.

Бойко Г. Г. Ціннісно орієнтоване управління в туризмі : монографія / М.Г. Бойко. – К. : КНТЕУ, 2010. – 524 с.

Ветитнев А.М. Концептуальные подходы к потребительской оценке качества санаторно-курортных услуг / А.М. Ветитнев, Е.В. Селищева, Е.А. Волынец // Курортное дело. – 2007. - №2. – С. 25−29.

Наконечна Л. Д. Принципи побудови інтегрованої системи управління якістю в медичному закладі санаторно-курортного типу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/e-journals/nd/2006-4/06nldami.html

Челенков А. П. Управление качеством сервисных продуктов [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/chelenkov.htm

Малинецкий Г. Г. Нелинейная динамика и проблемы прогноза / Г. Г. Малинецкий, С. П. Курдюмов // Вестник РАН. -2001. – Т.71. – №3. – С. 210–232.

Овчинников Н. Ф. Симметрия социально-географического пространства и самоорганизация систем расселения / Н. Ф. Овчинников, В. А. Шупер. – М., 1978. – 256 с.

Серіков А. В. Маркетинг як необхідна умова синергічного управління господарською діяльністю / А. В. Серіков, О. О. Зубова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 5. – С. 276 – 283.

Батунин Н. Н. Методы и приемы качественного исследования динамических систем на плоскости / Н. Н. Батунин, Е. А. Леонтович. – [2-е изд., доп.]. – М. : Наука, 1990. – 488 с.

Эрроусмит Д. Обыкновенные дифференциальные уравнения. Качественная теория с приложениeм / Д. Эрроусмит, К. Плейс; пер. с англ. – М. : Мир, 1986 . – 243 с

Сериков А. В. Еффективность хозяйственной деятельности: определение, измерение, синергическое управление / А. В. Сериков // Економічний вісник Донбасу. – 2011. - №2(24). – С. 212–219.

Issue

Section

Enterprise management