APPLICATIONT OF MARKETING COMMUNICATIONS TOOLS OF ENTERPRISES OVER THE PERIOD OF INNOVATION CYCLE OF PRODUS

Authors

Keywords:

marketing communications, innovation process, consumer preferences, economic efficiency, innovative marketing

Abstract

The article deals with issues of communication providing of enterprises during the innovation cycle of products, horizontal and vertical cross-section of innovation analytical processes of enterprise is presented. Correlation between marketing communications and phases of innovation cycle has scientific and practical importance.

Author Biography

Андрій Віталійович Роговий, ЧНТУ

кандидат економічних наук, доцент, професор кафедри фінансової діяльності суб’єктів господарювання і державних установ Чернігівського національного технологічного університету

References

Deneka C.W. Ancient Company Innovating at the Speed of Light / C.W. Deneka // RTM. – 2002. – №5. – Р. 33–35.

Медынский В.Г. Инновационное предпринимательство. / В.Г. Медынский, Л.Г. Шаршукова. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 285 с.

Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: учебник/ Р.А. Фатхутдинов. - [2-е изд., перераб. и доп.]. – СПб. : Питер, 2002. – 448 с.

Грищенко О.Ф. «Інноваційне рішення»: дослідження сутності та визначення його ролі в господарській діяльності сучасного підприємства/ О.Ф. Грищенко// Вісник Сумського державного університету, серія: Економіка. – 2010. – №2. –

С. 91–96.

Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг/ Т.О. Окландер// Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – С. 97–101.

Тарнавська Н. Розвиток теорії конкурентних переваг в умовах експансії нововведень/ Н. Тарнавська// Економіка України. – 2011. – №4. – С. 16–27.

Андреюк Н.В. Маркетинг розвитку новацій у харчовій промисловості/ Н.В. Андреюк, Г.О. Кундєєва// Теоретичні та прикладні питання економіки: зб. наук. праць. – 2011. - Вип. 26. – С. 180–186.

Новицький В.Є. Інноваційність як феномен соціально-економічного життя та глобальної конкуренції / В.Є. Новицький// Економічний вісник НТУУ«КПІ»: зб. наук. праць. –2010. – №7. - С. 3–8.

Примак Т.О. Ще раз про ефективність реклами/ Т.О. Примак// Маркетинг в Україні. – 2012. – №1. – С. 21–24.

Юркевич Ю. Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі/ Ю. Юркевич; інтерв’ю записала О. Дробишева// Маркетинг в Україні. – 2012. – №1. – С. 27–28.

Лилик І. Свідомий споживач як нова маркетингова цінність/ І. Лилик// Маркетинг в Україні. – 2011. – №5-6. – С. 63–66.

Гриценко С. Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації Інтернет-бізнес процесів/ С. Гриценко// Маркетинг в Україні. – 2012. – №2. – С. 34–39.

Маркетинг для магістрів: навчальний посібник. / [за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка]. – Суми: Університетська книга, 2008. – 928 с.

Тєлєтов О.С. Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/ О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний// Економічний вісник НТУУ «КПІ»: зб. наук. праць. – 2010. - №7. – С. 230–235.