ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ УПРОДОВЖ ІННОВАЦІЙНОГО ЦИКЛУ ПРОДУКЦІЇ
Ключові слова:
маркетингові комунікації, інноваційний процес, споживчі переваги, економічна ефективність, інноваційний маркетингАнотація
У статті висвітлені питання комунікаційного забезпечення підприємств упродовж інноваційного циклу продукції, наведено горизонтальний і вертикальний аналітичний зріз інноваційного процесу підприємств. Важливе науково-практичне значення має встановлена відповідність маркетингових комунікацій до етапів інноваційного циклу.Посилання
Deneka C.W. Ancient Company Innovating at the Speed of Light / C.W. Deneka // RTM. – 2002. – №5. – Р. 33–35.
Медынский В.Г. Инновационное предпринимательство. / В.Г. Медынский, Л.Г. Шаршукова. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 285 с.
Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: учебник/ Р.А. Фатхутдинов. - [2-е изд., перераб. и доп.]. – СПб. : Питер, 2002. – 448 с.
Грищенко О.Ф. «Інноваційне рішення»: дослідження сутності та визначення його ролі в господарській діяльності сучасного підприємства/ О.Ф. Грищенко// Вісник Сумського державного університету, серія: Економіка. – 2010. – №2. –
С. 91–96.
Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг/ Т.О. Окландер// Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – С. 97–101.
Тарнавська Н. Розвиток теорії конкурентних переваг в умовах експансії нововведень/ Н. Тарнавська// Економіка України. – 2011. – №4. – С. 16–27.
Андреюк Н.В. Маркетинг розвитку новацій у харчовій промисловості/ Н.В. Андреюк, Г.О. Кундєєва// Теоретичні та прикладні питання економіки: зб. наук. праць. – 2011. - Вип. 26. – С. 180–186.
Новицький В.Є. Інноваційність як феномен соціально-економічного життя та глобальної конкуренції / В.Є. Новицький// Економічний вісник НТУУ«КПІ»: зб. наук. праць. –2010. – №7. - С. 3–8.
Примак Т.О. Ще раз про ефективність реклами/ Т.О. Примак// Маркетинг в Україні. – 2012. – №1. – С. 21–24.
Юркевич Ю. Чи забезпечує контекстна реклама гарантовані продажі/ Ю. Юркевич; інтерв’ю записала О. Дробишева// Маркетинг в Україні. – 2012. – №1. – С. 27–28.
Лилик І. Свідомий споживач як нова маркетингова цінність/ І. Лилик// Маркетинг в Україні. – 2011. – №5-6. – С. 63–66.
Гриценко С. Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації Інтернет-бізнес процесів/ С. Гриценко// Маркетинг в Україні. – 2012. – №2. – С. 34–39.
Маркетинг для магістрів: навчальний посібник. / [за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка]. – Суми: Університетська книга, 2008. – 928 с.
Тєлєтов О.С. Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/ О.С. Тєлєтов, Є.І. Нагорний// Економічний вісник НТУУ «КПІ»: зб. наук. праць. – 2010. - №7. – С. 230–235.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).