Особливості фізичної підготовки юних спортсменів 12-14 років в кінному спорті

Автор(и)

  • О. Рєпко Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна
  • О. Василинець Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна
  • Є. Тимко Національний техничний університет «ХПІ», Україна

Ключові слова:

кінний спорт, вершник, фізична підготовка, підготовленість, координація

Анотація

Анотація. В статті на розглянуто особливості фізичної підготовки юних спортсменів 12-15 років в кінному спорті. Виявлено найбільш ефективні засоби розвитку координаційних здібностей спортсменів-кіннотників 12-14 років. Для розвитку координаційних здібностей доцільно використовували в тренувальному процесі вправи на нестабільних основах такі, як вправи з м’ячом для фітнесу. Також для розвитку здатності збереження рівноваги необхідно застосовувати відносно самостійні групи різноманітних вправ в ускладнених умовах.

Біографії авторів

О. Рєпко, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

к.пед.н., доцент

О. Василинець, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

студентка магістратури

Є. Тимко, Національний техничний університет «ХПІ»

старший викладач

Посилання

Білик, Ю.Ю. (2020). Розвиток координаційних здібностей за допомогою різноманітних фізичних вправ. Херсон.

Ваврищук, Н.Л., Кириченко, В.В., & Павленко Ю.О. (2019). Кінний спорт: Навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву. Київ: Республіканський науково-методичний кабінет Міністерство молоді та спорту України.

Драч, Р.С. (2020). Методика розвитку координаційних здібностей учнів. ХДУ. Херсон.

Орендовська, О.А. (2021). Розвиток координаційних здібностей спортсменів 12–14 років у кінному спорті [магістерська робота]. СумДПУ ім. А.С.Макаренка, Суми.

Рибак, О.Ю, Рибак, Л.І., & Виноградський, Б.А. (2021). Біомеханіка спорту. ЛДУФК ім. Івана Боберського, Львів.

Русанович, В.О. (2019). Проблеми початкової підготовки спортсменів у кінному спорті. Молодь та олімпійський рух. 171–172 с.

Скалій, Т.В. (2006). Педагогічний контроль розвитку координаційних здібностей дітей і підлітків [Cand. Diss]. Херсон.

Согоконь, О.А., & Донець, О.В. (2020). Словник основних понять з фізичної культури: для студентів факультетів фізичного виховання вищих пед. навч. закладів. Сімон, Полтава.

Тодоров, П.І., & Євтушенко, Я.А. (2021). Розвиток координаційних здібностей у дітей 11-13 років. ХІІІ Міжнародна науково-практична конференція, Чехія, 395-399 с.

Христова, Т.Є. (2017). Тестування рухових здібностей школярів. Мелітопольський Державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Loch, S. (2018). The Rider's Balance: How to achieve the perfect seat. Understanding the weight aids in pictures. Kenilworth Press. 144 р.

Mitchell, P.D., Pecheva, M., & Modi, N. (2021). Acute Musculoskeletal Sports Injuries in School Age Children in Britain. Injury. 86 р.

Wilkins, C., Wheat, J., Protheroe, L., Nankervis, K., & Draper, S. (2022). Coordination variability reveals the features of the 'independent seat' in competitive dressage. Sports Biomech, 1-16.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-02