Аналіз проведеного анкетування щодо виявлення інтересів вчителів фізичної культури

Автор(и)

  • Олена Останкова Харківська державна академія фізичної культури, Україна
  • Ірина Помещикова Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

анкетування, вчитель фізичної культури, інтереси

Анотація

На процес формування фізичних та духовних інтересів вчителя фізичної культури впливає багато умов, але істотний вплив має соціальне середовище, і головне, фізичні та духовні інтереси. Проведено анкетування вчителів фізичної культури щодо виявлення їх інтересів. Було встановлено, що вчителя фізичною культури мають доволі різноманітні інтереси. Як хобі більшість респондентів обирають активні розваги, велопрогулянки, спорт. При
визначенні улюбленого виду спорту 64 %респондентів віддають перевагу спортивним іграм. Із жанрів кінематографу вчителя обирають такі жанри як фантастика, детективи, історичні фільми та трилери. Щодо уподобань у музиці – більшість опитуваних (54,5%) надають перевагу поп музиці. 63,6 % респондентів регулярно читають художню літературу.

Біографії авторів

Олена Останкова, Харківська державна академія фізичної культури

викладач кафедри педагогіки та психології

Ірина Помещикова, Харківська державна академія фізичної культури

к.фіз.вих., доцент, зав. кафедрою спортивних та рухливих ігор

Посилання

Андріанов, В.Є., & Макаренко, Н.Г. (2007). Фізичне виховання та духовні інтереси студентів

педагогічного університету. Physical Education Theory and Methodology, (12), 44-46

Бачинська, Є.М. (2017). Вектори змін методичної роботи в закладах загальної середньої освіти в контексті реформування освіти в Україні. Народна освіта, (3), 16-21.

Лишенко, Г.П. (2020). Підготовка студентів педагогічного факультету до формування пізнавального інтересу. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені ВО Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки. Випуск, 23, 145–149.

Москальова, Я.Ю. (2014). Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки.Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, (38), 243–249.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-07